بهینه سازی موتور جستجو برای دراز مدت نتایج

[ad_1]

مانند بسیاری از مردم فکر می کنم از موتور جستجو بهینه سازی برای بهبود رتبه بندی موتور جستجو یا به عنوان یک متفکر و نیاز به زمان و تلاش زیادی و یا آن را فقط آبپاش از متا تگ ها و کلمات کلیدی در سراسر وب سایت.

هر دو در اشتباه هستند. بهینه سازی موتور جستجو در رقابتی شرایطی نیاز به تخصص قابل توجهی, اما در غیر رقابتی شرایطی است که فقط پایه اگر اعمال هوشمندانه بازخوانی نتایج. اگر کسب و کار صرفا بستگی به بازاریابی (محصولات و خدمات) است و قصد دارد به رشد در آینده پس از آن در دراز مدت موتور جستجو بهینه سازی استراتژی است. و این که هیچ بازی کودک!

اجازه دهید بحث در مورد آنچه که بهینه سازی موتور جستجو یا SEO چیست و رابطه آن با بازاریابی وب سایت.

بهینه سازی موتور جستجو و یا جستجوگرها است که زیر مجموعه ای از بازاریابی موتور جستجو است که باعث بهبود حجم و کیفیت ترافیک به وب سایت. این می تواند هدف تخصصی جستجوهای مانند, تصویر, جستجو, جستجوی محلی و صنعت خاص جستجو.

کوتاه مدت SEO آسان است و در نتیجه می تواند سریع به عنوان آن به نظر می رسد به صورت موقت الگوریتم های موتور جستجو و وب شیوه های. اما برای دراز مدت سناریو کاملا متفاوت است. بهینه سازی موتور جستجو به صورت بلند مدت ممکن است شامل تبلیغات پرداخت می شود, ساختمان, با کیفیت-غنی صفحات وب و پرداختن به مسائل فنی از عقب پایان. علاوه بر این, آن را در دراز مدت جستجوگرها است که همچنان ادامه دارد. شما باید برای بهینه سازی زمانی که شما در کسب و کار زمانی که موتور های جستجو خود را تغییر ضوابط و تا زمانی که وجود دارد این است که در این رقابت است. ضروری است به فرض SEO به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت برای سایت شما. در اینجا چند راهنمایی برای طولانی مدت بهینه سازی موتور جستجو

خود را انتخاب کنید مربوط به جستجو کلمات کلیدی و عبارات کلیدی است.

o به فرد با توجه به هر صفحه و اختصاص جستجو کلمات کلیدی و عبارات به صفحات مختلف. تقسیم صفحات در صورت نیاز.

o کار بهترین خود را به کلمات کلیدی و عبارات متا عنوان alt و متفاوت سر و subheads متنی. است که آنها باید با محتوای موجود. اگر آنها مطابقت ندارد خود بپرسید copywriter به redraft محتوا. این ایده در اینجا این است که صفحه به اندازه انسان به عنوان امکان پذیر است.

o ساخت و سازماندهی لینک های داخلی و لینک های متن را با توجه به هدف جستجوی کلمات کلیدی و صفحات خود را.

o دریافت لینک های خارجی به وب سایت شما. سازماندهی لینک ها را با توجه به هدف جستجوی کلمات کلیدی و صفحات خود را.

o سازماندهی همه بر روی عناصر صفحه را با توجه به هر صفحه را هدف عبارت جستجو.

o استفاده از پرداخت تجزیه و تحلیل کلمه کلیدی ابزار برای پژوهش است. چوب خط حساب کردن نتایج جستجوی خود را با کسب و کار. دستیابی به رتبه بندی بالا برای کلمات کلیدی است که هیچ کس به دنبال این است که فقط اتلاف زمان و تلاش شما.

o پر نیست این سایت تنها با glitz – گرافیک آشغال اسکریپت ها و انیمیشن های دفع خزنده.

o استفاده از آسان به درک زبان و هرگز به خلاصه. اطمینان خود را به عنوان برچسب ها و لینک متن لنگر همه حال همگام با قابل مشاهده محتوای وب سایت.

o به نظاره نشست و به تماشای رتبه خود را بهبود بخشد! در آن طول می کشد زمان کمی برای رتبه بندی.

o برنامه ریزی یک برنامه هفتگی خود را برای موتور جستجو بهینه سازی فعالیت های. به در کسب و کار شما نیاز به به روز رسانی وب سایت خود را به طور منظم. این updation شامل مقاله و وبلاگ نوشتن و تبادل لینک و انجمن ها و همچنین وب سایت داخلی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید