بزرگترین کلید واژه اسطوره

وب همه چیز در مورد محتوا. پیدا کردن موفقیت در صنعت جستجو همه چیز در مورد قرار دادن محتوای درست در مقابل حق کاربر در زمان مناسب. چگونه آنها انجام این کار ؟ کلمات کلیدی!

وجود دارد هیچ انکار که همه از محبوب ترین موتورهای جستجو در دسترس امروز آمده اند راه طولانی را به سادگی از شمارش لینک ها و کلمات در صفحات.

عکس و فیلم و فایلهای فلش و دیگر رسانه های غنی نیز در حال ایندکس شده این روزها همراه با متن مبتنی بر صفحات… اما این واقعیت باقی می ماند کاربران هنوز هم جستجو با استفاده از کلمات کلیدی. این است که چرا مهم است به رها کردن توپ وقتی که می آید به استراتژی کلیدی و بهینه سازی هر عنصر در هر صفحه.

وجود دارد خیلی بیشتر به بهینه سازی این روزها به سادگی از ساخت مطمئن شوید که به اندازه کافی از کلمات کلیدی به نظر می رسد در یک صفحه.

رد کردن اسطوره وجود دارد مطلوب چگالی کلمه کلیدی

بسیار مشکوک از SEOs که به شما بگویم که چگالی کلمه کلیدی درست برای عبارت کلیدی بین 3 ٪ و 8 ٪ (و یا هر درصد که برای ماده). این است که به سادگی درست نیست.

شما نمی تواند امید به رتبه یک کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی اگر آن را به نظر نمی رسد در هر نقطه را در سایت خود. این حجم گسترده از کلمات کلیدی است و نه راز برای رتبه بندی خوب.

بسیاری از بهینه سازی متخصصان اذعان دارند که کلید واژه تراکم بازی هیچ نقشی در نحوه تجاری موتورهای جستجو, متن فرایند شاخص اسناد و مدارک و یا اختصاص وزن به کلمات کلیدی.

در واقع چگالی کلمه کلیدی می گوید هیچ چیزی در مورد یک سند را در ارتباط به یک جستجو. آن است که کاملا جدا از یک سند را با کیفیت و یا معانی و لذا ارتباط به یک موضوع خاص.

موتورهای جستجو با استفاده از الگوریتم های پیچیده با تعداد زیادی از وزن متغیر برای محاسبه رتبه بندی سایت ها نسبت به یک واژه برای جستجو های خاص. در واقع در هر نوع خودکار بازیابی اطلاعات یا متن کاوی یک توزین سیستم استفاده می شود.

این در واقع بیشتر در مورد وزن از تکرار

این وزن است که اغلب به عنوان یک tf-idf (اصطلاح فرکانس معکوس سند فرکانس) وزن. این یک اندازه گیری آماری است که ارزیابی چقدر مهم یک کلمه است به یک سند و یا یک مجموعه از اطلاعات است.

اصل اساسی این است که اهمیت هر کلمه داده شده را افزایش می دهد به همان نسبت به تعداد دفعاتی که کلمه به نظر می رسد در یک سند; اما این جبران تعداد دفعاتی که کلمه به نظر می رسد در جسم یا بدن از اسناد و مدارک.

بنابراین tf-idf نسبتا کارآمد راه برای رتبه بندی یک صفحه را در ارتباط به یک کاربر داده شده پرس و جو.

می دانم که خود را جسم

این به چه معنی برای مطالب خود را ؟ هنگامی که با توجه به فرکانس یک کلمه کلیدی را در یک سند, بهترین روش از یک نقطه استراتژیک از دیدگاه این است که به دنبال به عنوان طبیعی که ممکن است.

به عبارت دیگر اگر شما در حال تلاش برای بهینه سازی صفحه خود را به صورت “پی رنگ” – شما باید در نظر بگیرید که چه طبیعی فراوانی استفاده شده است که کلمه در صفحات که رتبه خوبی برای یک جستجو برای این عبارت.

به طور طبیعی وقتی که می آید به سفارش صفحات در نتایج موتورهای جستجو صفحات tf-idf وزن نه تنها متغیر در نظر گرفته شده در الگوریتم و جنبه های مانند نمایه سازی معنایی نهفته بدون شک نقش محوری در تعیین یک سند را در ارتباط به یک عبارت جستجو بیش از حد.

متاسفانه چون هیچ SEO دارای بینش دقیق مکانیک و ویژگی های هر موتور جستجو الگوریتم ترین آنها می توانید انجام دهید این است که به تلاش برای حداقل ناقص است.

استراتژی کلیدی است که هنوز هم مهم است

این را نفی نمی کند اهمیت داشتن یک کلمه کلیدی مناسب استراتژی در محل – از جمله کامل تحقیق کلمه کلیدی و تخصیص.

تقسیم بندی بخش بسیار مهمی از هر کلمه کلیدی استراتژی است. شما نیاز به یک ساختار مشخص در محل برای شما بازدید کنندگان انسان و رباتها موتور جستجو. فکر می کنم با دقت در مورد موضوع خود و ساخت متمرکز مربوطه و محتوای اصلی در اطراف آن مناطق.

خط پایین این است: وب سایت است که به وضوح ساختار همواره برتر بودن آن نیست – حتی اگر آنها پوشش موضوع مشابه.

چند بسته شدن امتیاز

وجود دارد بیش از حد خطر بودن برچسب spammer اگر شما مسائل خود را با کلمات کلیدی. هدایت و روشنی از black-hat SEO تاکتیک های مانند متن پنهان کنید و سعی کنید به نگه داشتن همه چیز طبیعی است.

آن همیشه بهترین برای نگه داشتن کاربر در ذهن در هنگام نوشتن مطالب. طبیعی استفاده از کلمه جامد معماری اطلاعات و محتوای منحصر به فرد بدون شک پرداخت سود سهام در پایان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *