برجسته ترین 15 محلی, ابزار های SEO برای بهبود رتبه بندی شما

اهمیت جستجوگرها محلی

جستجوگرها محلی است یک بخش اساسی از استراتژی جستجوگرها خود را, به خصوص اگر شما یک کوچکتر به اواسط اندازه شرکت است که متکی بر کسب و کار مشتریان محلی است. وجود دارد بسیاری از استراتژی های مختلف است که شما می توانید از بهینه سازی مطالب خود را با استفاده از کلمات کلیدی خود را با ارسال چرت زدن (نام و آدرس و شماره تلفن) به پوشه های محلی. برای کمک به سازماندهی ساده و پیگیری همه خود را محلی تلاش های SEO شما باید با استفاده از این جستجوگرها محلی ابزار.

در زیر 15 مختلف محلی جستجوگرها ابزار است که شما ممکن است پیدا کردن بسیار مفید است که برخی از آنها در دسترس هستند در یک هزینه کوچک و که برخی از آنها رایگان نیز می باشد.

1. Google AdWords Keyword Planner

این ابزار با این نسخهها کار برای تقویت محلی خود را در جستجوگرها کلمات کلیدی. در طول تحقیقات کلمه کلیدی مرحله شما می توانید شناسایی ترافیک برای کلمات کلیدی خاص و همچنین پیدا کردن محلی جدید کلمات کلیدی بر اساس جستجوی محلی. از کلید واژه ابزار برنامه ریز حتی اجازه می دهد تا به شما در انجام تحقیق بر اساس مناطق جغرافیایی. نه تنها آن است که یک ابزار مفید به صورت محلی خود را SEO keyword تلاش آن را رایگان به بوت و مسلما یکی از مفید ترین free SEO tools در دسترس به عنوان به خوبی.

2. SEOProfiler

قدرتمند ترین محلی جستجوگرها ابزار است که شما می توانید در SEOProfiler آن را به عنوان شامل ویژگی های از قبیل یک سایت ابزار حسابرسی وب سایت, بهینه سازی صفحه یک لینک ضد عفونی ابزار که برای شناسایی بد لینک دهنده توانایی شناسایی قوی محلی کلمات کلیدی و حتی تنظیم گزارش های PDF.

3. Moz محلی

Moz محلی است که پایه های محلی, لیست, مدیریت ابزار است که اجازه می دهد تا کاربران برای مدیریت لیست های محلی و همچنین ادعا و بررسی لیست ارسالی. این ابزار همچنین با این نسخهها کار با داده های جمع آوری کننده برای کمک به فشار listings مطمئن شوید که کسب و کار شما قابل مشاهده است. علاوه بر این ابزار اسکن از طریق خود استناد و به شما اطلاع از هر گونه خطا است که آن را می یابد که می تواند به صدمه زدن به خود را در جستجوگرها محلی. Moz محلی را به شما مختصر و مفید بر روی چه نوع از دسته بندی شما ذکر شده در زیر و چه نوع از رسانه ها استفاده می شود برای استناد.

4. BuzzStream

BuzzStream یک ابزار برای کسب درآمد محلی بک لینک به عنوان آن می تواند کمک به شما در شناسایی و ایجاد روابط با تاثیرگذاران محلی برای کمک به درایو کلمه از دهان ترافیک و همچنین افزایش محلی آگاهی از نام تجاری خود را. این ابزار همچنین موثر برای ارتقاء محتوای دیجیتال و روابط عمومی.

5. SEOPressor

SEOPressor یک ابزار است که نمرات سایت خود را به طور کلی SEO قدرت و ارائه راهنمایی و توصیه هایی برای چگونه شما می توانید آن را بهبود بخشد که به نوبه خود کمک به خود را با جستجوگرها محلی حتی اگر آن را به طور خاص ساخته شده برای آن است. به خصوص مفید است که حسابرسی خود را از ویژگی های است که به شما اطلاع از هر صفحه که نیاز به بهینه سازی در روش های خاصی این یک ویژگی است که به دست آورده SEOPressor به عنوان یکی از بهترین ابزار های SEO برای کسب و کار کوچک.

6. Whitespark محلی استناد یاب

ترین و کامل محلی, لیست, مدیریت ابزار است که شما می توانید سرمایه گذاری است Whitespark محلی استناد یاب. در علاوه بر این به پایه های محلی, لیست, مدیریت, ابزار می یابد که در آن شما باید لیست خود را کسب و کار به بهبود جستجوگرها محلی رتبه بندی. این شهر همچنین دارای تعدادی از ویژگی های اضافی از جمله توانایی برای جمع آوری بازخورد مشتری و بررسی آنلاین, نظارت بر محلی رتبه بندی جستجو توسط شهرستان کشف, ایجاد لینک, فرصت ها و بیشتر.

7. Synup

Synup مفید است برای ارسال چرت زدن خود را به پوشه های محلی. این یک ابزار است که اجازه می دهد تا شما به راحتی مدیریت لیست های محلی خود را به عنوان به خوبی به عنوان نقد و بررسی و تجزیه و تحلیل خود را لیست و چرت داده است. این یکی از جامع ترین دایرکتوری لیست است که شما می توانید و آن را اجازه می دهد تا شما را به چک لیست برای دیدن اگر شما از اعتبار موجود در آنها برای اضافه کردن چرت زدن خود را به لیست و رفع نادرست داده های موجود در لیست.

8. جیغ, قورباغه

جیغ, قورباغه کمک می کند تا به ممیزی و صفحه اول وب سایت HTML و متا داده ها علاوه بر کمک به شما در پیدا کردن هر گونه لینک های شکسته برای جلوگیری از صدمه زدن به خود را در جستجوگرها محلی رتبه بندی. وجود دارد ویژگی های پیشرفته در دسترس به عنوان به خوبی, اما برای یک قیمت.

9. Serplify

Serplify است نرم افزار تحت وب است که به شما کمک خواهد کرد برای رسیدن به یک صفحه رتبه بندی در نتایج گوگل صفحات با اضافه کردن دامنه و مکان شما می خواهید به مرتبه و برای و به طور خودکار اضافه کردن هزاران نفر از بهینه سازی صفحات منحصر به فرد از محتوا برای هر کلمه کلیدی و همچنین به عنوان به طور خودکار توده نمایه سازی, بهینه سازی و تعداد بازدید صفحه لیست مطالب خود را.

10. محلی SEO Checklist

این ابزار اطمینان حاصل شود که شما می توانید خود را افزایش SEO محلی رتبه بندی. به عنوان این ابزار ارائه می دهد 40 گزینه های مختلف است که جزئیات وظایف خاص برای کمک به شما بهینه سازی سایت و افزایش رتبه بندی خود را در حال توسعه خود را به وبلاگ خود را در صفحه, جستجوگرها, رسانه های اجتماعی خود را و بیشتر.

11. Upcity رایگان سایت Analyzer

UpCity است که اساسا یک جستجوگرها گزارش کارت. همه شما را مجبور به ارسال وب سایت خود را به عنوان آن را تجزیه و تحلیل هر جنبه ای از این صفحه, شما با دادن یک نمره کلی از 100 است که در مقایسه با صفحه خود را به رقبای خود.

12. ReviewTrackers

ReviewTrackers یک ابزار است که آهنگ نظرات مشتریان کسب و کار شما. آن نقش مهمی در محلی خود را در جستجوگرها استراتژی نه به ذکر است شهرت خود را که باعث می شود این ابزار بسیار مفید است. آن را جمع آوری آنلاین نظرات و پیشنهادات و انتقادات از بیش از 70 نقد و بررسی سایت های که شما می توانید استفاده کنید برای تعیین خود را با نام تجاری و شهرت و همچنین آگاهی است.

13. Copyscape

هیچ چیز نمی خواهد صدمه دیده است سایت خود را بیش از محتوا کپی شده است. محتوای تکراری است یک راه برای آسیب خود را رتبه بندی به صورت منظم سئو و جستجوگرها محلی. قرار دادن مطالب خود را از طریق Copyscape به مطمئن شوید که آن را به طور کامل و اصلی آن جلوگیری از سرقت ادبی که آیا این مطالب کپی شده از خود سایت و یا مطالب کپی شده از منبع دیگری خارج از سایت خود.

14. PageSpeed Insights

نرخ که در آن صفحات وب سایت شما بارگذاری خواهد شد و تاثیر بسیار زیادی در محلی خود را در جستجوگرها رتبه بندی. کندتر از صفحات خود را به بار خواهد شد کمتر احتمال دارد بازدید کنندگان برای باقی می ماند در صفحه خود را. این می تواند یک تاثیر بزرگ در نرخ گزاف گویی خود را که می تواند صدمه دیده خود را رتبه بندی. PageSpeed Insights نه تنها به نقد و بررسی این بار سایت خود را نیز پیشنهادات در مورد چگونگی بهبود آن.

15. Ahrefs

Ahrefs می تواند کمک به خود را با محلی جستجوگرها استراتژی با ارائه دقیق backlink مشخصات برای هر وب سایت که شما می خواهید. این اجازه می دهد تا شما را به دیدن که لینک دادن به سایت خود چه لنگر متن آنها با استفاده از بک لینک و چگونه قوی شما بک لینک هستند. آن را نیز اجازه می دهد تا شما را به بررسی قدرت های رقیب خود بک لینک. ابزار استفاده شده توسط هزاران نفر از کاربران در سراسر جهان است.

SEO فوق العاده مهم برای موفقیت خود را تلاش های بازاریابی آنلاین از آنجا که این, بسیاری از بازاریابان مختلف پیاده سازی ابزار جستجوگرها از جمله محلی جستجوگرها ابزار که برخی از آنها را می توان به صورت رایگان به منظور پیگیری اندازه گیری و تجزیه و تحلیل خود را از تلاش های SEO. شما در حال حاضر ممکن است حتی با استفاده از برخی از شایع تر ابزار جستجوگرها از جمله گوگل آنالیز. اما این مهم است که شما فراموش نکنید که در مورد محلی خود تلاش های SEO به عنوان به خوبی.

با استفاده از این جستجوگرها محلی ابزارهای, آن را به شما آسان تر به پیاده سازی محلی جستجوگرها استراتژی و همچنین به آنها را ردیابی و اندازه گیری عملکرد در نتیجه کمک به اطمینان حاصل شود که خود را در جستجوگرها محلی تلاش هستند به عنوان قوی به عنوان آنها می توانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *