باید پیاده سازی SEO راهنمایی برای کسب و کار محلی

[ad_1]

بهینه سازی موتور جستجو می تواند طبیعی و یا محلی است. اگر یک مدیر سایت تصمیم به انتخاب کردن برای جستجوگرها محلی چند نکته می تواند کمک کند. SEO است که به منظور اطمینان از رتبه صفحه از سایت را در صفحات نتیجه موتور جستجو از موتورهای جستجو پیشرو به رهبری گوگل. یکی از چالش های اصلی در این عرصه شده است گوگل اغلب خود را تغییر الگوریتم جستجو و بهینه پروژه ها باید همگام با تغییرات است.

درک جستجوگرها محلی

رتبه بندی در رابطه با جستجوی محلی طول می کشد یک رویکرد متفاوت نسبت در مورد عادی SEO. جستجوگرها محلی در آن یک عنصر آلی است که در حال حاضر در حالت عادی SEO. جستجوگرها محلی است به معنای محلی مبتنی بر کسب و کار شرکت با هدف اولیه جذب گنده خریداران محلی به سایت های خود را. وجود دارد برخی از عوامل است که کمک به بالا محلی مثال با پیشرو موتورهای جستجو از جمله گوگل.

منحصر به فرد مطالب و دامنه معتبر

جستجوی محلی را محدود به خاص مشخص شده موقعیت جغرافیایی. اما مانند نرمال, جستجوگرها, منحصر به فرد مطالب ضروری برای گرفتن رتبه صفحه مورد نظر. منحصر به فرد مطالب و هنوز هم یکی از 5 ابزار جستجوگرها در اطراف در صنعت.

دامنه اقتدار

به طور مشابه, معتبر, نام دامنه نیز کمک دریافت رتبه بندی است. به سادگی صحبت کردن دامنه اقتدار اشاره به ماتریس برای تعیین عملکرد وب سایت. این کمک می کند تا دریافت رتبه بالا در محلی SERP. برای به دست آوردن اقتدار دامنه سایت باید کاربر پسند و لود شده با بسیاری مربوطه و به روز رسانی محتوا.

با استفاده از شهرستان و دولت در عنوان

با استفاده از شهرستان و دولت نام در صفحه اصلی است یکی از مهم ترین عوامل در تعیین رتبه بندی محلی. آنها به نظر می رسد باید در عنوان و اگر ممکن است; در اشاره به آدرس سایت و همچنین. این می تواند یکی از 5 SEO tools برای بهینه سازی موتور جستجو.

موبایل و رسانه های اجتماعی بهینه سازی

برای دریافت رتبه صفحه در محلی SERP ضروری است که سایت تلفن همراه دوستانه. در همان زمان آن را باید با استفاده از رسانه های اجتماعی بهینه سازی فرایند. وجود دارد میلیون ها نفر از کاربران تلفن همراه و شبکه های اجتماعی رسانه ها و کاربران از آن باز می شود تا فرصت های گسترده ای برای جذب مشتریان بالقوه به سایت.

اطلاعات کامل تماس

دادن اطلاعات کامل تماس در صفحه اصلی و همچنین صفحات دیگر را تولید اعتماد و حسن نیت در میان بینندگان. خریداران همیشه ترجیح می دهند یک سایت است که جزئیات آن در شماره تماس و آدرس ایمیل و id و دیگران به جای کسانی که در آینده با یک فرم را پر و ارسال کنید. نه تنها آدرس کامل و اطلاعات تماس نمایش داده می شود در سایت, اما آنها به نظر می رسد باید به صورت برجسته بر روی صفحه نمایش داده می شود. این امر می تواند یک گام خوب برای قرار دادن نقشه گوگل نشان دادن محل شرکت برای بینندگان در تماس با صفحه جزئیات.

استفاده از ALT -متن

این یکی از بهترین روش ها برای جستجوگرها محلی و طبیعی SEO. این هدف در هدف قرار دادن برخی از کلمات کلیدی استفاده شده توسط مردم به جستجوی مطالب در. اما این مهم است که توجه داشته باشید که چاشنی کلمه کلیدی است که باید انجام شود.

وجود دارد بسیاری دیگر از مهم محلی جستجوگرها نکات که یکی می توانید دنبال کنید

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید