بالا 5 اقدامات برای کاهش نرخ گزاف گویی در وب سایت

نرخ گزاف گویی درصد دیده می شود در خود تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل. نرخ گزاف گویی بالا نشان می دهد که وب سایت خود را حفظ بازدید کنندگان خود را. قبل از اینکه شما نگران نرخ گزاف گویی بالا شما باید درک هدف و نقش خود را در سایت; اگر هدف شما برای بازدید کنندگان به یک عمل خاص خود را وب سایت (مانند: تماس خود را freephone تعداد کلیک وابسته بنر و لینک پر سرب فرم) و سپس نرخ گزاف گویی بالا ممکن است مناسب و حتی ضروری است. از سوی دیگر اگر شما به دنبال برای حفظ بازدید کننده خود را در داخل صفحات خود را برای تا زمانی که ممکن است به طوری که آنها کشیده شده توسط محتوای تجربه و محصولات و/یا خدمات ارائه شده و سپس از آن زمان به در نظر گرفتن موارد زیر اقدام شود:

1. زمان لود صفحه: این بهینه سازی?

افرادی مانند سریع سایت; گوگل سرعت سایت بسیار است که آن را در حال حرکت است نسبت به آنچه شناخته شده به عنوان ‘همراه اول’ index.

سرعت سایت عمده رتبه بندی عامل و شاید بزرگترین دلیل برای منعکس نمایید. بر روی دسکتاپ چیزی مصرف بیش از 3 ثانیه برای بارگذاری را افزایش می دهد شانس به گزاف گویی کردن توسط 60 ٪ یا بیشتر. اجازه دهید فراموش نکنید که در تلفن همراه ما در حال صحبت کردن در حدود 2 ثانیه زمان لود و یا کمتر است. با توجه به Radware داده کاربران تلفن همراه مواجه 500ms سرعت اتصال به تاخیر منجر به 26 درصد افزایش سرخوردگی و تا 8% کاهش در تعامل. سایت های که زندگی می کنند با تبدیل نرخ مانند وب سایت های تجارت الکترونیک رنج می برند زیان بزرگ با رها سبد خرید با توجه به تاخیر در بارگذاری صفحه.

هیچ آسان است و یا تعمیر سریع برای بهینه سازی زمان بارگذاری اما بیشتر اقداماتی که می توان کاهش نرخ گزاف گویی خواهد بود. برخی از عوامل استراتژيک به خاطر داشته باشید عبارتند از: سرمایه گذاری در بهتر میزبان را قادر می سازد سایت فشرده سازی فایل های HTML/CSS, بهینه سازی تصاویر و فعال کردن browser caching.

2. از بین بردن ستون های فرعی پرهای آگهی

قراردادن دیجیتال حاشیه صفحات محتوای خود را با تبلیغات ارائه می دهد و سایر مواد ممکن است در تئوری می تواند جالب توجه برای مخاطبان خود را. این ممکن است که قطعا نتیجه معکوس با توجه به بازدید کننده خود را در حال ضعف و علت آنها را به گزاف گویی. علاوه بر این گوگل در حال حاضر آغاز شده مجازات سایت های تلفن همراه با مزاحم پاپ آپ است.

شما باید به بازدید کنندگان خود را به اندازه کافی زمان برای تعامل با مطالب خود را قبل از هر گونه عضویت در خبرنامه, ثبت نام ارائه می دهد و یا دیگر تبلیغات در حال تحت فشار قرار دادند.

3. ساختار وب سایت

وب سایت خود را ناوبری و ساختار باید طراحی شود به طوری که آن را آسان برای بازدید کنندگان به دسترسی به اطلاعات آنها به دنبال. شما باید به جلوگیری از چند سطح سلسله مراتبی ساختار. علاوه بر این مطمئن شوید که شما بیان روشن است; مبهم محتوا می تواند یک هل دادن نیروی, ساخت بازدید کنندگان کلیک دور از وب سایت خود را و تبدیل به یک وب سایت های مختلف.

متن از محتوای وب سایت خود باید خوانا باشد. اندازه متن و تضاد بین پس زمینه و رنگ فونت باید تمرکز بر خوانایی.

بازدید کننده شما باید قادر به پیدا کردن آنچه که دنبال آن هستید در کمتر از 5 کلیک هنگامی که زمین آنها را در سایت خود.

4. جهان در حال رفتن تلفن همراه

دسترسی به وب در درجه اول از دستگاه های تلفن همراه در حال افزایش است هر سال با بیش از 63 درصد از جستجو نمایش داده شد که از تلفن همراه.

با استفاده از این در ذهن نمی نیروی بازدید کنندگان خود را به گزاف گویی و کسب و کار خود را در جای دیگر فقط به خاطر خود سایت بهینه سازی شده برای دستگاه های تلفن همراه.

این موضوع را نباید دست کم گرفت و می تواند حل شود (طبعا در یک هزینه قابل توجهی گاهی اوقات). کارآمد تجربه همراه است که بی بها و نرخ گزاف گویی خود را قطعا بهبود خواهد یافت.

5. مقابله با کسانی که 404 و 410 صفحات

زمانی که صفحات در حال نقل مکان کرد و یا حذف به طور کامل از یک سایت اما هنوز فهرست شده در نتایج جستجوی گوگل (احتمالا به دلیل استفاده نادرست از Robots.txt و/یا هیچ شاخص tag) یک کاربر ممکن است زمین در 404/410 صفحه (برای اولین بار نشان می دهد که یک صفحه پیدا نشد و دوم نشان می دهد که صفحه وجود ندارد). خالص دلخوری از رسیدن به چنین یک صفحه باعث می شود که بازدید کنندگان را به گزاف گویی کردن سایت.

برای مبارزه با این اطمینان حاصل کنید که تمام صفحات در حال هدایت به جایگزینی صفحه و یا اگر چنین صفحه ای وجود ندارد و سپس هدایت آنها به صفحه اصلی. همچنین است یک ایده خوب برای اطمینان حاصل شود که شما را به ایجاد یک سفارشی 404 صفحه خطا با یک تابع جستجو و HTML نقشه سایت وب سایت به طوری که کاربران باید این گزینه برای قرار دادن آنچه که آنها به دنبال برای شروع با.

چند بسته شدن کلمات

آن مهم است به درک نرخ گزاف گویی شما برای هدف است که تا حد زیادی بستگی به سایت خود را ارائه و تماس به عمل است. به منظور به حداقل رساندن نرخ گزاف گویی روشن است که به خوبی طراحی وب سایت با محتوای با کیفیت بالا طراحی شده برای تعامل با کاربران را نگه می دارد آنها را به آینده را برای بیشتر. قدرت رسانه های اجتماعی نیز می تواند افزایش بازگشت به سایت شما و این استراتژی نیاز به گنجانیده شده از وب سایت خود به خود کانال های رسانه های اجتماعی و بالعکس. شما باید این فرصت را به مخاطبان خود برگشت; فقط مطمئن شوید که شما در حال بدست گرفتن تمام اقدامات احتیاطی لازم را همانطور که در بالا اشاره شد به طوری که شما به حداقل رساندن از دست دادن مخاطب.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *