بالا 10 نکته برای بهبود سازمان بیمه SEO

موثر سازمان بیمه بهینه سازی موتور جستجو می تواند کمک به درایو ترافیک به وب سایت خود را تولید آگهی های ورودی و افزایش سلامت و اعتبار خود را بیمه وب سایت. اجازه دهید به بررسی این 10 نکته وقتی که می آید به بهبود خود را بیمه سازمان بهینه سازی موتور جستجو.

  • می دانم که عبارت کلمه کلیدی خود را

کلمات کلیدی که از نظر فنی عبارت کلمه کلیدی کوتاه سه تا پنج کلمه عبارات چشم انداز خود را ممکن است استفاده از زمانی که به دنبال بیمه محصولات و خدمات. برای مثال اوهایو کسب و کار بیمه, شارلوت مزایای کارکنانو نیوجرسی کامیون بیمههمه عبارات کلیدی به طور بالقوه قابل اجرا برای سازمان شما. برای ایجاد یک لیست از این عبارات وجود دارد بسیاری از ابزارهای رایگان و تکنیک های خود را سازمان می توانید استفاده کنید. برای مثال Google AdWords و Keyword Planner کمک خواهد کرد که شما تعیین تعداد جستجوهای عبارت مورد نظر خود و عبارات کلیدی. آن را نیز توصیه عبارات مشابه را برای شما در نظر بگیرند. وجود دارد بسیاری از دیگر رایگان و پرداخت می شود ابزار از جمله Moz کلید واژه اکسپلورر و SEOBook کلید واژه ابزار.

  • نقد و بررسی دیگر بیمه وب سایت های آژانس

بسیاری از سازمان ها و کارگزاران انجام یک کار بزرگ با بیمه موتور جستجو بهینه سازی (بیمه SEO). که گفت:, آن می تواند هنوز هم مفید به بررسی دیگر بیمه وب سایت های آژانس برای دیدن اگر شما با آژانس می تواند به اینسو انسو جمع کردن عبارت کلیدی ایده های. برای انجام این کار به سادگی به حرکت به یکی دیگر از وب سایت سازمان در دولت خود و مشاهده منبع صفحهو جستجو (Ctrl + F) برای متا. و یا شما می توانید با نصب رایگان نوار ابزار از Moz یا SEOBook به این فرایند ساده تر است.

  • اجتماعی فیس بوک و گوگل URL Submission

هنگامی که خود را سازمان بهینه سازی وب سایت برای جستجوگرها, مطمئن شوید که شما ارائه هر گونه unranked صفحات به گوگل با استفاده از گوگل ابزار وب مستر – ارسال URL. و برای بهتر اطمینان از صفحات خود را رتبه بندی کنید اضافه کردن آنها را به برجسته سیستم عامل رسانه های اجتماعی از جمله توییتر و LinkedIn Facebook و Google+.

  • عبارات کلیدی در عناوین و زیرنویس

ایجاد عناوین و زیرنویس در یک صفحه وب که شامل کلمات کلیدی مورد نظر خود را کمک خواهد کرد رباتها جستجو و انسان خوانندگان بیشتر به راحتی اسکن مطالب خود را. اگر آنها پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط در زیرنویس آنها به احتمال زیاد به خواندن کل مقاله است.

  • Alt تصویر برچسب ها و برچسب ها هدر

این عنوان به صورت یک صفحه به نظر می رسد در نتایج موتورهای جستجو صفحه. هدر اصلی ظاهر خواهد شد که بینندگان باز کردن صفحه شبیه به یک تیتر در یک مجله یا روزنامه مقاله. تمرکز هر صفحه وب بر روی یک موضوع خاص و عبارت کلمه کلیدی. خود را به عنوان و هدر خواهد ایندکس شده توسط موتورهای جستجو و دیده شدن توسط چشم انداز. آن را افزایش می دهد شانس بینندگان را باز کنید مقاله خود را به جای متناوب مقاله. مطمئن شوید که شما محدود کردن هر صفحه حداکثر از سه عبارت کلمه کلیدی. هر دو چشم انداز و رباتها جستجو خواهد شد به دنبال به خوبی سازمان یافته و متمرکز بر محتوا بنابراین حفظ مطالب خود را کارآمد و مرتبط است.

  • محتوای پویا محتوای تکراری نیست

موتور جستجو مانند برای دیدن مطالب جدید به عنوان خود جستجو رباتها خود را اسکن سازمان بیمه سایت. با اضافه کردن محتوای پویا با یک وبلاگ تصویری و چاپ و نشر مقاله کمک خواهد کرد که بیمه خود را بهینه سازی موتور جستجو و تلاش. مطمئن شوید که وب سایت شما نیست با استفاده از boilerplate محتوای تکراری. اگر شما خریداری یک سایت از یک فروشنده ارائه می دهد که boilerplate محتوا بازنویسی تمام مطالب خود را به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است و یا خود را رتبه بندی خواهد شد و عواقب رنج می برند.

  • چگالی کلمه

وقتی که می آید به چگالی کلمه شما باید خود را تکرار عبارت مناسب تعداد بار. وجود دارد بسیاری از نظرات در چگالی کلمه اعم از 4 درصد به بیش از 10٪. به طور کلی یک قانون ساده باید هنگام خواندن مطالب شما باید آن را بخوانید به خوبی برای بازدید کنندگان وب سایت شما و موتورهای جستجو دوم. مراقب باشید از “کلمه کلیدی چاشنی”. هنگامی که نوشتن یک صفحه تمرکز بر موضوع نه عبارت کلیدی. هنگامی که پس از این فرایند پیدا کنم من چگالی کلمه کلیدی است که معمولا در 5 تا 8 درصد محدوده. برای مثال اگر شما در حال نوشتن در مورد فلوریدا بیمه سیل آن را خوب به تکرار این عبارت در 4 یا 5 بار در 150 کلمه اما نه 10 برابر. شما باید این عبارت را در صفحه خود به نام صفحه عنوان و به عنوان هدر دسته به بحث قبلی.

  • Boldface کج, تاکید, لینک

آن را خوب به boldface, مورب و یا زیر خط دار خط عبارت کلمه کلیدی خود را, اما انجام این کار در مدت معقول نوشتن متن در صفحات خود. لینک نیز می تواند مفید لینک دادن به صفحات دیگر در وب سایت خود یا برعکس پیوند از دیگر صفحات به صفحات مورد نظر خود را. اشتباه نکنید این روند با “لینک سازی” طرح های. بسیاری از آژانس های گمراه با SEO ساختمان لینک کلاهبرداری مانند مزارع. هیچ لینک های خارجی به وب سایت سازمان بیمه باید از کیفیت بالا سایت های مربوطه.

  • بیمه ویدئوها

بازدید کنندگان وب سایت در حال 80 درصد بیشتر احتمال دارد به تماشای فیلم خود را پس از خواندن مطالب و موتورهای جستجو وزن صفحات وب که شامل فیلم ها. و اگر ویدئو های خود را به یک دیدگاه دیگر زمان از دیگر وب سایت ها در نتایج جستجو است و سپس رتبه بندی خود را مخفی بهبود و حتی بیشتر.

  • SEO ردیابی

وجود دارد تن از ابزار در دسترس برای ردیابی بیمه بهینه سازی موتور جستجو. بسیاری از آنها رایگان هستند ارزان است. از Moz به SEOBook به WebCEO آژانس خود را می توانید انتخاب کنید از ده ها تن از بسیار کاربردی را انتخاب کند. که گفت:, شما نیاز به یادگیری این ابزار شما را انتخاب کنید و اجرا و اندازه گیری گزارش سازگار (ماهانه باید کافی) بر اساس. و این می رود بدون گفت که هر سازمان باید تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل لود شده بر روی وب سایت خود را به آهنگ های کلی, ترافیک, ترافیک الگوهای موتور جستجو معارفه و رسانه های اجتماعی ارجاع به وب سایت خود را.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *