بالا 10 درس برای جستجوگرها-بهینه سازی صفحه برای دریافت مقام اول

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است که به طور کلی تقسیم به خارج از صفحه بهینه سازی و بهینه سازی بر روی صفحه. هر دو اشکال بهینه سازی فرآیندهای نیاز به چندین تکنیک های به کار گرفته شود. کارشناسان به طور منظم کار با ابزار جستجوگرها زمینه بهینه سازی بر روی صفحه به عنوان حیاتی تر از این دو به عنوان آن را شامل با اضافه کردن همه از این سایت اطلاعات مربوط به موتورهای جستجو مختلف.

گرفتن مقام اول در هر موتور جستجو به خصوص گوگل است حیاتی برای وب سایت. یک تکه بزرگ از پول سرمایه گذاری در گردهمایی کارشناسان و بهینه سازی نرم افزار برای اطمینان از یک وب سایت را در موتور جستجوی موفقیت است. زیر 10 درس حیاتی به گرفتن بر روی صفحه بهینه سازی فرایند نقطه در.

همیشه سبز محتوا پادشاه است

بیش از چندین سال, ضرب المثل ‘محتوا پادشاه است” شده است به طور گسترده ای پذیرفته شده توسط کارشناسان جستجوگرها. اما این روند در حال تغییر سریع است. توسعه دهندگان محتوا در حال تغییر تمرکز خود را به کیفیت محتوای همیشه سبز. محتوای همیشه سبز باقی می ماند مربوط به بازدید کنندگان مدت ها پس از آنها منتشر شده است.

حفظ چگالی کلمه کلیدی

با کمک از ابزار جستجوگرها ممکن است برای حفظ مطلوب چگالی کلمه کلیدی. به طور کلی هنجار برای چگالی کلمه کلیدی است 1%-1.5% از کل تعداد کلمه. اگر شما انجام محاسبات ریاضی آن پایین می آید به استفاده از 2 کلمات کلیدی در هر 100 کلمه.

با استفاده از کاربر پسند لینک ثابت

مشکل URL آدرس هستند بدون هیچ سخت. وب رباتها هستند که اغلب اشتباه گرفته شود که آدرس های URL در حال بیش از حد دشوار است برای آنها را به عنوان خوانده شده و در چنین سناریویی بدون توجه به آنچه بالا نرم افزار جستجوگرها شما با استفاده از وب سایت خود را در حال رفتن برای به دست آوردن یک رتبه خوب.

ارسال عنوان و متا تگ بهینه سازی

منحصر به فرد عناوین پست می تواند کمک در بهبود وب سایت خود را رتبه بندی موتور جستجو. عنوان متا و توضیحات بیش از حد نیاز به بهینه سازی. توصیف باید کوتاه نگه داشته و ترد به عنوان خزنده وب رسمیت شناختن تنها تعداد مشخصی از کاراکتر ها در یک متا توضیحات.

تصویر تگ Alt بهینه سازی

بدون تصاویر و صفحات وب احساس کسل کننده و خسته کننده است. شامل تصاویر برای هر صفحه وب. بهتر است اضافه کردن یک کلمه کلیدی به تصویر. این کمک خواهد کرد که موتور های جستجو در شناسایی تصویر و نمایش آن در نتایج جستجو را بیش از حد.

کلمات کلیدی دم بلند

در حالی که جستجو بیشتر مردم با تکیه بر کلمات کلیدی دم بلند و عاقلانه خواهد بود که شامل برخی از این کلمات کلیدی برای واکشی وب سایت خود را رتبه بندی بهتر. شما می تواند استفاده از برخی از بهترین ابزار جستجوگرها برای شناسایی مناسب کلمات کلیدی دم بلند.

استفاده از سرفصل

بیشتر عناوین صفحه خود کرده است این ارزش بیشتر مطالب خود را بیش از حد. اما مراقب باشید به بیش از بهینه سازی. استفاده از سرفصل فقط در جایی که لازم است.

لینک های داخلی ساختمان

ساخت لینک های داخلی از جنبه های مهم موثر در بهینه سازی صفحه. دامنه اقتدار (دا) صفحه قدرت (PA) و رتبه بندی قدرت خود را وبلاگ و یا صفحه وب هستند همه به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

اجتماعی آیکون های اشتراک گذاری

رسانه های اجتماعی یک خشم این روزها و با داشتن آیکون های به اشتراک گذاری در سیستم عامل های مانند Facebook و Twitter کاملا جنایی. نه تنها تعامل کاربر بهبود یافته عنکبوت گوگل همچنین توجه داشته باشید از اعتماد مردم در محتوا و کمک می کند تا در اعطای مناسب رتبه.

جای کلمه کلیدی اصلی خود را به درستی

اصلی کلیدی است مطلوب تاثیر اگر شما آن را در 100 کلمه از مقاله خود و همچنین در گذشته 100 کلمه. گوگل شناخته شده است به رسمیت شناختن کلمه کلیدی هدف خود را بهتر در این وضعیت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *