بالا 10 جستجوگرها Copywriting (persian)

چه اتفاقی خواهد افتاد اگر…? من یک فرد برای همیشه این سوال بپرسید. من عاشق تست و ردیابی برای دیدن چه عواملی می تواند در بهبود و یا بدتر شدن وضعیت. آن را تنها طبیعی برای من به مسیر حرکت از یک آزمایش کوچک من مربوط به SEO copywriting است به تازگی. من با کمال میل به اشتراک گذاری یافته های من با شما.

قبل از من, اما من می خواهم به یک زن و شوهر از چیزهایی که بسیار روشن است. نتیجه این آزمایش را نمی خواهد همین کار را برای هر keyphrase در هر صفحه از هر سایت. وجود دارد بیش از حد بسیاری از عوامل ناشناخته در بازی در SEO کلی معادله است. نه به ذکر است تمام روز یکسان نیست و همه سایت ها یکسان نیست. در این آزمایش طول می کشد هیچ حساب از محبوبیت لینک است که یک عامل بزرگ در دستیابی به رتبه بندی بالا. با که گفت: اجازه بدهید به شما نشان دهد که چگونه من در صفحه اصلی یکی از سایت های من – که حتی رتبه در بالا 50 – و ناشی از آن را به رتبه بالا 10.

اول از همه من یک فن بزرگ از چک کردن رتبه بندی منظم است. من نمی اجرای رتبه بندی گزارش ها برای همه سایت های من به مطمئن شوید که همه آنها در موقعیت من می خواهم آنها را برای هر داده keyphrase. من آن را از زمان به زمان فقط برای ارضای خود من گاه به گاه کنجکاوی. این آزمایش زمانی شروع شد که من متوجه صفحه اصلی یکی از سایت های رتبه بندی بسیار برای keyphrase که به نظر نمی رسد به نظر می رسد در هر نقطه در متن. پس از تحقیقات بیشتر دیدم که keyphrase گنجانده شد در تگ ALT (یک.k.یک. ویژگی تصویر دسته) و بود که آن را نیز در تگ عنوان.

من می دانستم که تگ ALT قبلا انجام مقدار زیادی از وزن با موتورهای اما شده بود کاهش داد و در اهمیت زیرا صاحبان سایت تا به حال به شدت مورد آزار قرار گرفته برچسب شده است. تا به حال تگ ALT شده است دوباره در سطح خود را از اهمیت? من تصمیم گرفتم برای پیدا کردن.

کلید واژه ها #1 در حال حاضر در تگ ALT و تگ عنوان, بنابراین من تصمیم به از بین بردن این کلمه کلیدی در تگ عنوان. این امر اجازه دهید من را ببینید اگر این تگ ALT به تنهایی می تواند نگه دارید این موقعیت در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs). به چیز جالب تر من نیز تصمیم به تحقیق و پیدا کردن یک کلمه کلیدی که بیشتر رقابتی و قرار دادن آن به عنوان برچسب. در همان روز من حذف شد کلید واژه ها #1 از تگ عنوان من درج کلمه کلیدی #2. صفحه اصلی من بود و نه در بالای رتبه بندی 50 که در آن زمان برای کلمه کلیدی #2.

چند روز بعد, Googlebot آمد و من افزایش صفحه اصلی به موقعیت #18 برای کلمه کلیدی #2. نه بد! صفحه کاهش یافت و یک نقطه (از #17 به #18) برای کلمه کلیدی #1 پس از حذف این عبارت از تگ عنوان.

نگه داشتن در ذهن این نیست کلمات کلیدی رقابتی ترین تا کنون شناخته شده است. آنها هر رو بین 100 تا 200 جستجوها در روز است. همچنین در صفحه اصلی این سایت خاص بوده است (و هنوز هم هست) خوب رتبه بندی برای سال دیگر روز و مثبتی میراث با گوگل.

پنج روز بعد از کلمه کلیدی #2 منتقل شد تا سه شکاف به یک رتبه بندی از #14 در حالی که کلید واژه ها #1 ماند همان. چیزهایی که باقی مانده در وضعیت موجود برای تقریبا 10 روز و پس از آن شروع به تغییر دوباره. کلید واژه ها #1 اصلی که قبلا در هر دو تگ ALT و عنوان برچسب به طور کامل از بین رفت. آن نشد در بالا 50. کلید واژه ها #2 بود که تنها در تگ عنوان و در هیچ کجای دیگر کاهش یافته است به موقعیت #25.

چهار روز بعد از کلمه کلیدی #2 به بالا در رتبه بندی شد و در حال حاضر در #16. برای دیدن اگر من می تواند بهبود رتبه بندی بیشتر من شروع به ساختن ترفند کوچک به صفحه ویژگی های. من اضافه شده کلمه کلیدی #2 به تگ ALT (در نظر گرفتن مکان های که در آن کلمه کلیدی #1 یک بار شده بود) و من هم اضافه شده کلمه کلیدی #2 به بدن کپی کنید. این keyphrase اضافه شد به یکی از جسورانه, زیر تیتر و در سه مکان در داخل بدن کپی: هیچ یک از که در بالا بریزید. آن اضافه نشده بود به هر عناوین اولیه است که با استفاده از برچسب ها و هیچ فرمول چگالی کلمه کلیدی به دنبال داشت برای کپی بدن. هیچ صفحات دیگر در سایت من با استفاده از این اصطلاح به عنوان لنگر متن لینک با اشاره به صفحه اصلی. که به این صفحه قرار دادن کلمات کلیدی در:

· برچسب عنوان

· تگ ALT

· کپی بدن

هفت روز بعد از, صفحه اصلی آمار بالای 10 برای کلمه کلیدی #2!

چه می کند این همه چیست ؟ ساده است. وجود ندارد و تنها عامل اصلی در رتبه بندی موتور جستجو. طول می کشد تا تعادل تست و ردیابی برای پیدا کردن آنچه با این نسخهها کار برای شما صفحات خاص. بهترین شرط بندی شما این است برای انجام دقیقا آنچه که من… شروع یک گام در یک زمان و پیگیری پیشرفت خود را. چیزی است که باعث مثبت ، آن را نگه دارید. اگر چیزی باعث منفی تغییر آن را.

من به پایان رسید با این صفحه است. من سعی در نگه داشتن چیزهای مختلف از زمان به زمان فقط برای دیدن آنچه که اتفاق می افتد. شاید من اضافه کردن متن لنگر لینک از صفحات داخلی به صفحه اصلی. من ممکن است سعی کنید به نوشتن مقالات با کلمه کلیدی غنی از متن لنگر لینک کلیک کنید برای کمک به افزایش رتبه بندی بیشتر است. وجود دارد بسیاری از شیوه های قابل قبول من می توانید به این صفحه (یا هر صفحه) است که اجازه خواهد داد که من به رعایت تغییرات در رتبه بندی است. به عنوان قدیمی گفت می رود “قرار نیست همه تخم مرغ خود را در یک سبد خرید.” یک رویکرد متنوع برای جستجوگرها copywriting است که شامل دسته کپی و لینک است که همیشه عاقلانه شروع به پایین جاده به بالا 10 رتبه بندی.

© 2006 All Rights Reserved

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *