بازاریابی املاک و مستغلات طرح

آیا شما به دنبال به با سنگ تیز کردن و یا خود را توسعه بازاریابی املاک و مستغلات برنامه ؟

برای کسانی که به دنبال ابزارهای بازاریابی برای realtors (R) و عوامل املاک و مستغلات “بهترین شیوه” چند میلیون دلار عوامل شامل چندین “ستون” و یا منابع آگهی و پالایش به سه نکته کلیدی از مشتری تماس بگیرید. این سه کلید نقاط تماس با مشتری هستند اولیه املاک و مستغلات منجر به تولید نقطه فروش (لیست سخنرانیها و خریدار نمایندگی پردازش) و پس از فروش ارجاع نسل.

یک اشتباه رایج عوامل را انتخاب است یا یک “مصرف کننده بازاریابی مستقیم” رویکرد یا “ارجاع تنها” رویکرد. این یک اشتباه است زیرا برای رسیدن به عملکرد بالا شما نیاز به هر دو. خوشبختانه زمانی که به خوبی انجام می شود این نیاز ندارد به گران است. ارجاع تنها املاک و مستغلات طرح بازاریابی است که بر اساس اطراف فعالانه کشت (کشاورزی) گروه (مزرعه) ارجاع به منابع. برای بسیاری از سیستم ها این است که در اطراف سیستم های سازگار تماس بگیرید برای اطمینان از حضور ذهن و توجه به پتانسیل ها معمولا از طریق دست نوشته low-tech مهر, یادداشت های ماهانه تلفن تماس به افرادی که توافق کرده اند که به اشاره شما هنگام شنیدن از افرادی که می خواهید برای خرید و یا فروش گاه به گاه مشتری احزاب و گاه به گاه pop-by را به دیدن کسی که در فرد چند بار در سال است. این سیستم ها با دقت طراحی شده به نگاه گاه به گاه اما هنگامی که در ترکیب با املاک و مستغلات خبرنامه ها و ابزار باعث خواهد شد که مزرعه خود را به هر دو مثل شما شخصا و احترام شما حرفه ای. تصور کنید که گرفتن 2-3 ارجاع در هر ماه از یک برنامه ریز مالی یکی دیگر از 2-3 از مالیات حرفه ای یکی دیگر از 1 تا 2 از مادر بزرگ خود را ، و شما واقعا باید یک پایه محکم از کسب و کار. بستن نسبت در ارجاع همیشه بسیار بالاتر از ارجاع بازاریابی و هزینه در هر سرب پایین تر است.

پس چرا استفاده از فقط که ؟

چرا که ممکن است شما از 1800 نفر که مثل شما و به شما مراجعه کنید و حتی اگر شما انجام داد قطعا وجود دارد برخی از مردم به خرید و یا فروش در منطقه خود را که مایل به کار با شما.

اما آنها شما را نمی دانم.

آن را تا به شما مصرف کننده در بازاریابی مستقیم به تغییر است. در حالی که اتوبوس توقف ads می تواند کمک به محله دید که صادقانه خواستار یک مشاور املاک به دلیل آنها را دیدم یک اتوبوس تبلیغ ؟ چاپ و تبلیغات-اتوبوس آگهی های این روز باید مورد استفاده قرار گیرد تنها پس از شما را به طور کامل تحت سلطه اینترنت بازاریابی املاک و مستغلات در منطقه شما.

چگونه می توانم به شما تسلط بر یک منطقه ؟ پیام و تحویل. این روزها زایمان اتفاق می افتد از طریق اینترنت برای بیش از 90 ٪ از خریداران و تقریبا تمام فروشندگان که تحقیقات عوامل آنلاین قبل از انتخاب که عامل به ثبت نام با. در حالی که اینترنت یک فضای بزرگ شما می توانید به تسلط صفحه 1 گوگل با استفاده از گزارش رایگان در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و تسلط بر مناطق دیگر از طریق پرداخت برای هر کلیک (PPC), بازاریابی رسانه های اجتماعی (facebook, myspace, twitter و غیره.) و قاچاق عمودی مانند craigslist در. شرکت ما در بر ایجاد باور نکردنی قانع کننده ارائه می دهد بنابراین شما لازم نیست که هر چند شما قطعا می توانید خود را ایجاد کنید.

در اینجا چند پیشنهاد ستون را در نظر بگیرید:

– لیست منقضی شده & خارج Listings. این ساده ترین “سرد آگهی” شما پیدا کنید. اگر شما تصمیم به خرید ماست, شما قطعا می توانید خود را ایجاد کنید. #1 اشتباه مردم در منقضی شده لیست بازاریابی انتظار فوری تبدیل. معمولا فروشندگان دریافت آب گرفتگی با ارائه می دهد اما relisting فعالیت قله در 6 تا 8 هفته پس از انقضا یا خروج. جفت کردن با وام دهنده به منظور کاهش هزینه به عنوان این می تواند تولید refinances و تغییرات وام.

– FSBO. قوی FSBO ستون به تنهایی می تواند شما را 1-3 لیست هر ماه در یک منطقه به طور متوسط. برای این کار شما نیاز به یک املاک و مستغلات بازاریابی کارت پستال سیستم یا fsbo کارت پستال سیستم. از طریق کلیک کنید به سایت ما در زیر به برخی از قالب های رایگان و کمک کند در این.

– Homebuyers. #1 رایج ترین اشتباه در بازاریابی املاک و مستغلات برای homebuyers ارائه شده است یک خانه-خریدار سمینار. سعی کنید “ماهیگیری بالادست” به جای ارائه یک “اعتبار سمینار” یا حداقل اضافه کرد که به بازاریابی خود را. ما باید یک سیستم آنلاین برای این که اگر شما انتخاب می کنید برای خرید شما می توانید قطعا مدل در. مطمئن شوید که به “بازار” به اطلاع” یعنی افرادی که هنوز تصمیم به خرید یک خانه به دلیل شانس هستند اگر آنها می دانند که برای مطمئن شوید که آنها می خواهم به خرید یک خانه آنها احتمالا می دانید یک عامل. عامل (یا کارگزار) به این گیاه دانه و به احتمال زیاد شما کسب و کار به جای خود “سگ مالک سابق پسر عموی که شیوه های املاک و مستغلات در کنار”.

– سرمایه گذاران. بسیاری از عوامل نادیده گرفتن این بازار اما یک سرمایه گذار خوب مشتری شما می توانید معاملات متعدد در هر سال هر دو خرید و فروش. اگر شما فقط از املاک و مستغلات مدرسه با شروع از همین حالا شروع در اینجا آنها را به شما غذا خوردن برای ناهار و خورد تا وقت خود را, اما اگر شما ستون دیگر را سرد, این شما می توانید به لیگ های بزرگ با میلیون ها دلار در کمیسیون.

– جابجایی. این می تواند یک بازار سخت به کرک, اما که مانع ورود می تواند کار را برای شما انجام دهد. این است که برای rookies اما برای تجربه و عوامل با خدمات به مشتریان درجه و اولین ستون پایین این باید خود را در املاک و مستغلات طرح بازاریابی. خود را به حداکثر رساندن اینترنت بازاریابی املاک و مستغلات شروع به کار در این کسب و کار و استفاده از مقدار زیادی از ویدئو های آنلاین از جمله (دوباره دیدن سایت ما برای نمونه به مدل و یا خرید).

– HR مزایای. منابع انسانی و بازاریابی املاک و مستغلات برای Realtors و وام دهندگان می تواند منبع بسیار خوبی از کسب و کار. این یک دستور کار برای اواسط حرفه ای عامل.

اگر این همه برای تلفن های موبایل خوب, اول, ببینید چه چیزی شما می توانید کش رفتن و پیاده سازی است. لازم نیست دوباره اختراع چرخ چون همه چیز شما نیاز به همه از بالا ارکان تولید شده اند. تمرکز خود را در زمان و بودجه و راه اندازی سیستم شروع با ستون بالا. به عنوان شما آنها را تثبیت در یک ماه, شما باید هر زمان صرف آنچه در تولید این آگهی. فقط راه اندازی سیستم پس از ترک خود را پرداخت برای هر کلیک بودجه به تنهایی و فقط نگه داشتن چشم در سود و استخدام دریایی e-دستیاران برای کارهای دیگر مانند craigslist در بازاریابی است. رول ستون خارج و در ظرف شش ماه کاملا وجود دارد بدون هیچ دلیل که چرا شما نمی خواهد #1 عامل در منطقه خود را با #1 چک. ابزار ساخته شده و آماده به کار برای شما.

چه نبود پوشش داده شده در این مقاله ارائه لیست و پس از فروش و تشویق برای خرید بیشتر و صلیب فروش و ارجاع نسل تاکتیک. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از این دیدن ما خفا سایت http://www.RealEstateMarketing.ME برای راهنمایی و بازاریابی املاک و مستغلات منابع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *