اهمیت ورزش در شهرستان بازاریابی

کشور و شهرستانها در حال ترویج یک راه بسیار شبیه به محصولات یا خدمات از مارک های خصوصی. یکی از تفاوت های عمده ای است که این ارتقاء است که انجام شده نه تنها توسط خصوصی برندها بلکه توسط مردم آن شهر خاص و یا کشور در همکاری با سازمان های دولتی.

این مربوط به اقتصاد کشور/شهر برند و این تصادفی نیست که شهرهای بزرگ جهان مانند نیویورک و لندن و پاریس و بیشتر تابع هست و هر سال تعداد زیادی از گردشگران است بیش از دو برابر تعداد ساکنان. جدا از مردم و سازمان های دولتی و خصوصی برندها نیز به طور فزاینده ای مفید است. به عنوان مثال زمانی که کسی در آمریکا اقدام به خرید آدیداس محصول او/او می شود یک قطعه کوچک از آلمان است. مثال دیگر هستند “ساخته شده در ایتالیا” محصولات که اتصال ایتالیا با کلمات با کیفیت بالا و سبک است. یک مثال روشن از شهرستان های بازاریابی است که در شهر نیویورک با شعار “من عاشق نیویورک” که چاپ شده است در بسیاری از محصولات است که می تواند تقریبا در همه جا در سراسر جهان است.

با این وجود سوال این است که “چگونه برای ساخت یک تصویر با نام تجاری برای یک کشور یا یک شهر است؟” اولین و مهم ترین گام این است که به تجزیه و تحلیل وضعیت فعلی و پیکربندی ایده آل آینده تصویر. بعدی ایده آل شناسایی اولیه و ثانویه مخاطبان آنچه را که آنها در حال حاضر فکر می کنم در مورد کشور و یا شهر و آنچه که شما می خواهید آنها را به فکر می کنم. گام نهایی این است که برای ایجاد یک جدول زمانی و پیدا کردن سرمایه برای حمایت از این طرح است.

سوال دیگر این است که “چه نقش ورزش در شهرستان بازاریابی است؟” آن را بیش از حد روشن است که ورزش یک صنعت بزرگ است که البته تولید میلیاردها دلار در سراسر جهان, اما همچنین دارای قدرت شامل ارزش ها و احساسات موثر بر میلیون ها نفر از مردم در ساخت آنها بسیار مهم برای بازاریابی و فروش. یک سوال که در حال حاضر مطرح می شود این است که “چرا این سهم اینقدر مهم است؟” در اینجا برخی از دلایل:

به طور مداوم در حال رشد توجه رسانه ها است که ورزش در حال دریافت از سراسر جهان است.

تعداد زیادی از بخش های مرتبط با ورزش است که می تواند فعالیت های توریستی در کشور و یا در شهرستان.

قابلیت اتصال به ورزش این رویداد و مردم با شهر یا کشور است.

ترکیب نام شهرها یا کشورها به اصطلاحات خود را در حوادث.

حوادث یا تیم ها یک عامل برای بین المللی از شهرها یا کشورها.

یک نیروی محرکه برای اقتصاد در بسیاری از سطوح.

ایجاد سفیران به عنوان افراد و یا گروهها مانند بسیاری از باشگاه های ورزشی را در سراسر جهان.

فرصت برای دیپلماسی ورزشی که در آن رویدادهای ورزشی تبدیل به یک ابزار مفید برای موقعیت یابی و توسعه کشور برندها.

یک مثال روشن از تمام اینها بازی های المپیک است که در آن یک کشور می شود مرکز جهان در هر زمینه اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی. این رویداد به غیر از تبلیغات را ارائه می دهد به میزبانی شهر و یا کشور را در زیرساخت های شهری و توسعه پروژه های که ممکن است در غیر این صورت ممکن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *