اعمال نفوذ توییتر با بازاریابی وابسته به پول

هر بازاریاب وابسته موفق به شما خواهد گفت که اعتدال و زمان کلیدی برای بهینه سازی شبکه های اجتماعی خود را. هنگامی که شما ایجاد بهترین زمان و روز به پست چه نوع محتوایی برای ارائه و که مخاطبان هدف شما متوجه خواهد شد که پتانسیل اجتماعی قرار گرفتن در معرض. Facebook به تنهایی بیش از 1.5 میلیارد کاربر فعال که شمارش Google+, Twitter و YouTube به ذکر است اما چند. و هنگامی که شما یاد بگیرند که چگونه به اهرم این مخاطبان شما به زودی وبلاگ خود را انفجار با هدف علاقه مند به بازدید کنندگان است. اما آن زمان را.

گوگل ترافیک اهرمی با استفاده از پلاگین های وردپرس به دلیل این است چگونه وبلاگ خود و یا وب سایت به رسمیت شناخته شده توسط تمام موتورهای جستجوی عمده. اما سوال این است… که پلاگین ها حق آنهایی که چه نوع از پلاگین ها باید شما نصب کنید و هدف خود را? تا آنجا که من دوست دارم به من احتمالا نمی تواند پوشش این همه در یک پست وبلاگ مگر اینکه من می خواهم به نگه داشتن نوشتن برای چند هفته یا بیشتر. وردپرس و S. E. O تاکتیک در میان مطلق مورد علاقه های شما مورد استفاده توسط تمام سوپر وابسته به بازاریابان و به من اعتماد همه آنها با استفاده از پلاگین ها به صدها نفر از هزاران نفر از بازدید کنندگان در هر روز. اما من به عنوان ذکر شده قبل از آن طول می کشد بیش از فقط پلاگین ها. این همه بخشی از یک مقدار بزرگتر جعبه ابزار است که شما باید ساخت اگر شما در حال رفتن به زندگی تغییر نوع پول آنلاین.

صرف نظر از این ابزار شما انتخاب می کنید به استفاده از هر ابزار با این نسخهها کار فقط به عنوان خوب به عنوان فرد با استفاده از آن. موفق بازاریابی آنلاین همه پایین می آید به محتوای مفید و محتوای اصلی این است که چه تولید پول واقعی آنلاین.

چگونه به ایجاد و مفید مطالب جالب

اما چگونه شما نوشتن مفید و مطالب جالب? بهترین کلمه برای توصیف خواهد شد که دانش آن تنها می تواند به دست آمده شخصی از طریق آزمون و خطا. شما نیاز به توسعه تاکتیک های خود را و است که فقط می تواند انجام شود به طور مداوم تست دیگر مفاهیم و تدوین مجموعه خود را. به عنوان یک بازاریاب وابسته محصول دانش نقش مهمی است که چرا شما نیاز به در واقع خرید و استفاده از محصول شما قصد ترویج. این تنها راهی است که شما را الهام بخش حس کنجکاوی خود را با مخاطبان است که از یک نقطه شروع عالی برای بازدید کننده به فروش تبدیل. به شما به عنوان پیشرفت دانش خود را گسترش خواهد چون شما همچنین نیاز به تعامل با متخصصین دیگر در تو رفتگی در دیوار. به اشتراک گذاری ایده ها و تاکتیک های, اما سعی کنید برای جلوگیری از فروش رزین چرا که نه آنچه تعهد حرفه ای در مورد. در ابتدا شما باید یاد بگیرند تا آنجا که احتمالا شما می توانید و سپس مطالب خود را بهبود درآمده است.

بیایید به طور خلاصه نگاهی به تفاوت بین یک ویجت و پلاگین.

ویجت چیست ؟ – ویجت چیزی است که شما بیشتر در یک طرف نوار و شامل گزینه های مانند اجتماعی زیر دکمه ها و web-forms. ویدجت های مورد علاقه نیز شامل گزینه جستجو را در سایت خود نظرات اخیر و پست های اخیر. متا تگ ها و آرشیو ها نیز ابزارک استفاده شده توسط موفق ترین بازاریابان وابسته است. ویدجت اعمال نوع مانند یک راهنمای برای بازدید کنندگان خود را به نمایش گزینه های مختلف ارائه شده در وب سایت خود یا وبلاگ.

چه پلاگین ؟ – یک پلاگین است که عمدتا یک ابزار است که اجرا می شود در پس زمینه است که کمک می کند تا با چیزهایی مانند S. E. O و سریعتر رتبه صفحه در گوگل. همچنین مسئول برای بازدید کنندگان خود را پیگیری و نتایج تحلیلی بنابراین شما می توانید پیگیری و بهینه سازی بازدید کنندگان خود را. یک پلاگین نیز راه حرفه ای از cloaking لینک وابسته به خود با ارتباط آنها با دامنه اصلی خود را. پس به جای دیدن لینک های وابسته به گوگل عنکبوت می بیند یک زیر دامنه به دامنه اصلی خود را که بیشتر احتمال دارد به مورد علاقه. بسیار عالی لینک Cloaking افزونه بسیار لینک اواخر و نه تنها آن را ردای خود را لینک کنید. آن را نیز شما فراهم می کند با نتایج تحلیلی بنابراین شما می توانید تمام کلیک و بازدید کنندگان منحصر به فرد این روش شما می توانید تعیین سهامداران ارائه بیشتر دوست داشتم با مخاطبان خود را.

اما همه این صدا می تواند بسیار گیج کننده هنگامی که شما فقط شروع کنید. شما می توانید تمام این کار را به خودتان و یا شما می توانید اجازه دهید یک وب مستر حرفه ای انجام آن را برای شما. این هم یک گزینه عالی به دلیل شما می توانید کسی ساخت امپراتوری خود را برای شما در حالی که شما یاد بگیرند به انجام آن همه به خودتان؟.

در حال حاضر همه ما می دانیم که گوگل و Facebook تبدیل شده بود دو غول ترافیک و به دنبال آن ، و با همین دلیل خوب است چرا که ما در حال صحبت کردن میلیاردها منحصر به فرد ماهانه بازدید کنندگان از دو غول ترکیب شده است. اما آیا شما موافقت می کنید که ما ممکن است به غفلت از توییتر و LinkedIn فقط کمی ؟

آنها ممکن است به عنوان بزرگ به عنوان Facebook و Google… اما به من اعتماد آنها در حال کار بر روی آن! این “ترفند” لینک پروفایل های اجتماعی خود را هنگامی که شما صدای جیر جیر و یا دوباره صدای جیر جیر در توییتر و سپس آن را به طور خودکار سهام در سایت هایی مانند Facebook. همان می رود برای, لینک, زمانی که شما در پست در این سایت اجتماعی آن بیش از حد خواهد شد به صورت خودکار به اشتراک گذاشته شود.

به همین دلیل است این پلاگین توییتر با ارزش استو شما می توانید آن را ببینید در عمل با جیر-قادر محتوا در بالای این پست. این تنها یکی از بسیاری از روش ها و تاکتیک های استفاده شده توسط تمام وبلاگ نویسان موفق و بازاریابان وابسته است.

شما هرگز نباید یک بیچهره مشخصات و یا حتی یک عکس از شما گربه معشوق. من خیلی دوست دارم من گربه بسیار زیاد است اما آن تغییر نمی کند این واقعیت است که او (بست) است نه یک ارسال در پروفایل من. راه حرفه ای است که به طور کامل پیشانی عکس از خودتان و نوع مانند یک عکس گذرنامه چرا که مخاطبان لذت بردن از اتصال اگر آنها را ببینید یک فرد است.

تکمیل زیستی خود و اضافه کردن پروژه های خود را و منافع. دریافت به پروفایل های اجتماعی خود را به عنوان حرفه ای و کامل به عنوان شما احتمالا می تواند به این دلیل است که چگونه شما را وادار به رسمیت شناخته شده به عنوان یک حرفه ای. این امر همچنین به وبلاگ شما اجازه می دهد تا مخاطبان خود را به اطمینان که شما و آنها را ارائه می دهد راه حل های آنها به دنبال.

به من اجازه می دهد به جای علامت تعجب در این واقعیت است که این ابزار و آموزش هیچ یک از اینها سحر و جادو دکمه است که به نوبه خود کامپیوتر خود را به یک دستگاه خودپرداز. وجود دارد هیچ چیز مانند است که در هستی و من می دانم چرا که من استفاده می شود به سرب مدعی در مسابقه برای پیدا کردن که یاد “دکمه سحر و جادو”.

ساخت آنلاین پول یک هنر است و آن را ترکیبی از روش ها ، تاکتیک ها و ابزارهایی که به صورت بخشی از یک مقدار بزرگتر ماشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *