است که وب سایت شما یک دارایی یا بدهی برای کاربران و SEO?

[ad_1]

به یاد داشته باشید در خوب ol’ روز که داشتن یک وب سایت چیزی بود که هر شرکت نیاز و می خواستم ؟ وب سایت موج آینده و رویای انتقال به انجام کسب و کار آنلاین پر سر ما با سند چشم انداز انقلاب در راه تجارت انجام شد. با یک وب سایت یک شرکت می تواند به مشتریان و ارتباط برقرار کردن با مشتریان بالقوه در مقیاس جهانی است. یک سایت نشان دهنده یک شرکت فن آوری دلاوری نمادی از میل به نوآوری و تکامل با پیشرفت در این صنعت است.

امروز این طرز فکر به شدت تغییر کرده است. همه ما می دانیم که ما نیاز به یک وب سایت, اما بسیاری از ما فکر می کنم که به سادگی با داشتن یکی کافی است. در واقع وجود دارد این است که تحقیقات نشان می دهد که بسیاری از شرکت ها با حضور آنلاین نیست لمس وب سایت خود را در سال. آنها هر زمان صرف بهبود عملکرد و ظاهر و آنها هنوز به در نظر گرفتن اصول قابلیت استفاده از وب سایت و پتانسیل ذاتی از بهینه سازی موتور جستجو (SEO). البته همه ما تشخیص می دهد که در حال حاضر با داشتن یک وب سایت ضروری است دارایی های کسب و کار اگر آن را به درستی انجام می شود. آن را آسان ببینید که اگر چشم خود را است منسوخ شده و چشم درد می شود یک مسئولیت است که به شما لطمه می زند بیشتر از آن به شما کمک می کند. یک سایت خوب طراحی شده می تواند تمام تفاوت را. آن را در وهله اول کاربران به تحقیقات خود را در محصولات و خدمات, ساخت سایت خود را از یک نسل منجر شود و CRM ابزار گاهی اوقات حتی یک نمای.

ما همه شنیده ایم این ضرب المثل در مورد برداشت اول و این هیچ راز است که آنها مهم ترین عامل در راه مردم به یاد داشته باشید اولین برخورد خود را با شما و یا با وب سایت خود را. از یک سو به خوبی طراحی شده و کاربر پسند وب سایت ویترین کسب و کار خود و نام تجاری خود را تحت تاثیر قرار دادن مشتریان. از سوی دیگر منسوخ شده و در غیر این صورت بد وب سایت می تواند به شما صدمه دیده به مراتب بیشتر از آن می تواند کمک به شما در این مورد, به عنوان مشتریان بالقوه را از بین بردن شما به عنوان ممکن است فروشنده تنها پس از تعامل خود را با نام تجاری و عام سایت تنها برای چند دقیقه.

من استفاده از املاک و مستغلات قیاس در اینجا به گسترش بر این فکر. شما می خواهید تحت تاثیر قرار دادن مهمانان زمانی که آنها در خانه خود می رسند اگر آن تمیز و خوب نگه داشته landscaped, نقاشی و به طور کلی استقبال. اما اگر شما می رسند در یک خانه که ویران و سقوط از هم جدا و با رنده رنگ و بیش از حد رشد چمن شما فکر می کنم بسیاری از کمتر از هر کس در زندگی وجود دارد. آنها تنبل slobs? شاید. یا شاید آنها فقط نه به حال زمان به مراقبت از اموال. در هر صورت برداشت اول خود را کمتر از مثبت است. همه ما سعی کنید به “قضاوت یک کتاب توسط پوشش آن” اما در فضای آنلاین وقتی که همه شما رو به قاضی یک شرکت توسط خود وب سایت خود را پوشش دیجیتال چهره آنها در حال حاضر به جهان است. در عصر اطلاعات شما نمی توانید قضاوت نکن این کتاب توسط پوشش آن.

بنابراین این باید شما را بدانم: آیا وب سایت من یک دارایی یا بدهی ؟ با پاسخ دادن به سوالات زیر شما می توانید پیدا کردن اگر آن زمان را برای تعمیرات اساسی و یا فقط برخی تغییرات ساده. یا شاید سایت شما نمی نیاز به هر گونه کار در همه. آماده به پیدا کردن ؟

صفحه اصلی

  • می توانید با مراجعه به کاربران بگویید بلافاصله که شما و آنچه شما ارائه می دهد ؟
  • است سایت خود را در سازمان روشن مد است که به ترویج ناوبری?
  • آیا شما در حفظ بهترین شیوه کاربر پسند طراحی وب سایت?
  • شما صفحه اصلی اطلاعات در مقصد و یا فقط کثیف, فرود, صفحه ؟
  • آیا صفحه اصلی شما به اولین برداشت خوب که ترغیب کاربران به کلیک کنید از طریق لینک های خود را?

مسائل مربوط به عملکرد

  • آیا صفحات وب, تصاویر, فیلم ها و مطالب دیگر بار سرعت ؟
  • آیا سایت خود را با استفاده از پاک سازمان ملل متحد-نفخ کد ؟
  • سایت شما یک “جستجو” تابع ؟ اگر چنین است آن را سریع و مفید است ؟
  • آیا انجام تست تضمین کیفیت برای اطمینان از سایت خود را به نظر می رسد همان در سراسر مرورگرهای مختلف?

محتوا پادشاه است

  • این است که مطالب خود را نوشته شده است به طور واضح و متقاعد کننده? آیا این صحبت به بازار هدف خود را?
  • آیا شما شامل مفید و منابع مربوطه مانند مطالعات موردی, داستان های موفقیت, سفید, مقالات, مقالات یا لینک کلیک کنید ،
  • می کند مطالب خود را به طور موثر توصیف محصولات و خدمات و منافع ؟
  • این است که مطالب خود را نوشته شده برای جستجوگرها? آن کلمه کلیدی متمرکز (5% تا 7% تراکم) به تهیه کردن به کاربران و موتورهای جستجو به طور یکسان ؟

لینک و جهت یابی

  • اولین و مهمترین: آیا تمام لینک های خود را کار می کند ؟
  • آیا لینک های خود را به وضوح مشخص شده?
  • آیا لینک های خود را با استفاده از آمار توصيفی و فریبنده لنگر متن ؟
  • شما منوی ناوبری یا چارچوب سازگار در سراسر وب سایت خود را ؟
  • آیا منو شما دسترسی به کل سایت خود را?

بحرانی صفحات

  • است که وجود دارد در سطح بالای صفحه است که به توصیف محصولات و خدمات خود را?
  • آیا شما یک صفحه “درباره ما” برای توصیف خود شرکت ؟
  • است “تماس با ما” صفحه روشن و آموزنده و دقیق?
  • آیا شما یک صفحه که در آن کاربران می توانند سوالات و یا پاسخ خود را ؟
  • است “تماس با ما” صفحه روشن و آموزنده و دقیق?
  • آیا شما یک بخش مشتریان?
  • آیا شما یک وبلاگ است که شما اغلب به روز رسانی?
  • شما باید دکمه های نشانه گذاری اجتماعی برای استفاده از فن آوری های وب 2.0?

قابلیت استفاده

  • آیا سایت خود را سازمان یافته به طوری که اطلاعات آسان است برای پیدا کردن ؟
  • آیا شما یک نقشه سایت که قاب سیم این ساختار سازمانی و لینک های به تمام صفحات خود را?
  • سایت شما “کاربر پسند است؟”
  • این است که نوع خود را scannable آسان به عنوان خوانده شده و نوشته شده برای وب ؟
  • آیا شما استفاده از گلوله عناوین و دیگر عناصر سبکی برای سازماندهی و ارائه محتوا ؟
  • آیا شما تماس به عمل است که سریع کاربران به اقدامات مورد نظر?
  • شما با استفاده از شیوه نامه های آبشاری (CSS) را به کنترل طرح های سایت ؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

  • آیا سایت خود را موتور جستجو پسند است ؟
  • شما در بهینه سازی سایت خود را برای خاص و مرتبط با کلمات کلیدی ؟
  • باید شما را به دست آورد یک شبکه با کیفیت بالا و لینک مربوطه?
  • آیا شما استفاده آنلاین روابط عمومی یا بازاریابی رسانه های اجتماعی برای سئو منافع ؟
  • شما بهینه سازی خود را, غنی, رسانه های دارایی است ؟ تصویری, تصاویر, پادکست ها و غیره.
  • آیا منو شما دسترسی به کل سایت خود را?
  • شما با استفاده از تجزیه و تحلیل وب سایت برای بهبود تبدیل و پیگیری ROI?

در حال حاضر که شما در جواب همه این سوالات شما نیاز به تصمیم گیری چه باید بکنید بعد. شروع با برخی از تجزیه و تحلیل رقابتی برای دیدن آنچه که رقبای خود را انجام می دهند و آنچه شما نیاز دارید به عقب. سپس بررسی کاربران برای دیدن آنچه که آنها فکر می کنم و عمل بر اساس آن بازخورد; آیا منتظر نیست و بررسی و معامله بمثل کردن.

پس از ایجاد تغییرات به عنوان بسیاری به عنوان شما می توانید خود را برای بهبود سایت و تبدیل آن به یک کسب و کار دارایی به جای یک مسئولیت و به عنوان دیده بان حضور وب خود را ایجاد می کند منجر می شود و در نهایت فروش است که تاثیر خط پایین خود را.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید