است برچسب عنوان مهم رتبه بندی عامل ؟ گوگل می گوید هیچ

در ماه ژوئن سال 2016 John Mueller نشان داد که کلمات کلیدی در عنوان و به عنوان منطقه بودند و نه بحرانی به کمک یک سایت رتبه. این تبدیل عقل متعارف بر سر آن است که می گوید که تگ عنوان مهم ترین on-page SEO عامل. آن است که به قرار دادن توضیحات دقیق از یک صفحه محتوا و قوی ربط سیگنال.

در Google Hangout جلسه John Mueller خواسته شده بود زیر سوال –

چقدر مهم است که عنوان تگ ؟

این چیزی است که پاسخ او این بود

“ما استفاده از آن را برای رتبه بندی, اما آن's نیست مهم ترین بخش از یک صفحه. پس از آن's ارزشمند نیست پر کردن آن با کلمات کلیدی به امید آن که در راه است. در کل ما سعی کنید به رسمیت شناختن هنگامی که یک تگ عنوان است که پر شده با کلمات کلیدی زیرا که's نیز بد تجربه کاربری برای کاربران در نتایج جستجو. اگر آنها're دنبال به درک آنچه در این صفحات هستند و آنها فقط دیدن یک آشفته بازار از کلمات کلیدی که می't واقعا کمک کند. ”

اگر یک صفحه از دست رفته برچسب عنوان گوگل هنوز هم می توانید رتبه یک صفحه اما با گم محتوای آن را می سازد بسیار سخت تر برای گوگل.

اگر به عنوان تگ مهم نیست پس از آن چه جان بداند که مهم ترین را به یک صفحه.

پاسخ این بود't علم موشک.

آن's محتوای واقعی بر روی صفحه

من مطمئن هستم که بسیاری از افرادی که وسواس با لینک ساختمان متوجه خواهد شد که این کاردینال حقیقت به عنوان آن آمده است مستقیما از اسب's دهان. محتوای دلیلی است که چرا مردم به شما لینک کنید.

آنچه's غذای آماده از این

تگ عنوان است که هنوز هم مهم است در صفحه فاکتور. خواندن آنچه جان گفت: با دقت. “it's نیست مهم ترین بخش از یک صفحه”. او هرگز به آن اشاره's مهم نیست در همه. کلمات کلیدی در تگ عنوان مهم به عنوان همیشه. وجود دارد بدون نیاز به چیزهای برچسب عنوان با کلمات کلیدی, اما اگر شما don't شامل کلمات کلیدی در تگ عنوان گوگل ممکن است پیدا کردن آن سخت به رتبه سایت خود را به صورت قوانین و مقررات مربوطه.

در حال حاضر اجازه دهید's آمدن به فرمت مطلوب برای تهیه برچسب عنوان. با توجه به moz.com آن's این:

فرمت مطلوب

کلمه کلیدی اولیه – ثانویه کلیدی | نام تجاری

راه دیگر می تواند:

Keyword1 | Keyword2 | کلید واژه 3 | نام تجاری

کدام یک از این دو در بالا به نظر می رسد کثیف. دوم.

تصور غلط دیگر این است که گوگل دارای یک محدودیت کاراکتر برای عنوان دسته. در آن's درجه اندازه گیری در پیکسل. حد 512 پیکسل. اما چگونه اندازه گیری طول در پیکسل?

شما don't را به. خوشبختانه وجود دارد ابزار بسیار خوب خواهد شد که انجام این کار برای شما.

http://www.webshoptimizer.com/page-title-pixel-meter/
http://searchwilderness.com/tools/pixel-length/

با این حال سخت شما ممکن است سعی کنید در نوشتن کامل عنوان گوگل همیشه آخر خنده. به عبارت دیگر گوگل برنده't همیشه نمایش صفحه سمت راست عنوان در SERP.

گوگل تغییر عنوان صفحه در نتایج خود را بر اساس آنچه آنها فکر می کنم موضعی تمرکز از یک صفحه است. گوگل's سیستم ممکن است تعیین عنوان مختلف بهتر نشان دهنده صفحه بهتر از آنچه صاحبان سایت فکر می کنم.

در اینجا's Google's توضیح:

“اگر ما've شناسایی شده که یک نتیجه خاص است مسائل را با عنوان آن ما ممکن است سعی کنید برای تولید بهبود یافته عنوان از مجریان در صفحه متن یا منابع دیگر. اما گاهی اوقات حتی صفحات به خوبی فرموله مختصر توصیفی عناوین پایان خواهد رسید تا با عناوین مختلف در نتایج جستجو را بهتر نشان می دهد ارتباط خود را به پرس و جو. ”

بهترین شیوه

باید آن را به اندازه کافی فریبنده جستجوگر به کلیک بر روی خود را SERP مثال.

ظهر: بهترین شیوه آن را می گویند باید بیش از 50-60 کاراکتر از جمله فضاهای. اگر چه وجود دارد این است که هیچ قانون سخت و سریع. این بستگی به این صفحه عرض هر یک از شخصیت. برخی از شخصیت های اشغال فضای بسیار کمتر از دیگران است.

قرار دادن: محل کلمات کلیدی هدفمند به عنوان نزدیک به عنوان برچسب به عنوان امکان پذیر است.

نام تجاری: باید به شما اضافه کردن نام شرکت خود را در تگ عنوان? برخی از مردم بر این عقیده هستند که این باید انجام شود برای نام تجاری هدف. فکر می کنم از این راه است. شما باید همیشه رتبه برای نام تجاری خود را.

نکته این است که وب سایت ها همیشه رتبه برای جستجو مربوط به نام شرکت به هر حال حتی اگر آن't به نظر می رسد در هر نقطه در تگ عنوان. به دلیل وجود's رقابت کمی برای نام شرکت خود را به عنوان یک واژه ی جستجو. و نام شرکت خود را است نه یک رقابت کلمه کلیدی.

اما اگر شما می خواهید برای شرکت خود را شامل نام و نام آن را در پایان.

جدا کننده: Don't سر و صدا در مورد آن بسیار است. مهم نیست. شما می توانید با استفاده از pipe (|) و یا خط تیره (-).

با توجه به گوگل's گری Illyes آن را “مهم نیست” اگر شما با استفاده از لوله یا نه در عنوان و برچسب ها. او هرگز ذکر شده شما را مجبور به استفاده از لوله نماد است.

منحصر به فرد: هر صفحه را در سایت خود دارای یک محتوای مجزا. باید't همان مصداق برچسب عنوان. آنها را منحصر به فرد.

ربط: برچسب عنوان باید با دقت توصیف محتوای صفحه. Don't فریب کاربران را به فکر که آنها فرود آمد در اشتباه است و صفحه. آنها را ضربه 'پشت' دکمه سریع تر از تصور شما. جستجوگر ممکن است پیدا کردن یکی دیگر از سایت که آدرس خود را در نقطه درد.

این چیزی است که با شما تماس Pogo چسبیده. و آن را می فرستد یک سیگنال بد برای گوگل.

به طور خلاصه شما باید شامل کلمه کلیدی خود را به عنوان نزدیک به عنوان برچسب به عنوان امکان آن را منحصر به فرد به اندازه کافی قانع کننده برای جستجوگر کلیک کنید در حالی که نگه داشتن چشم در طول.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *