استفاده از SEO – چگونه می توانم آن را کمک به کسب و کار آنلاین?

[ad_1]

SEO که مخفف بهینه سازی موتور جستجو است که فرایند بهینه سازی یک's وب سایت برای بهبود موقعیت که در آن وب سایت خواهد شد به نظر می رسد در نتایج جستجو به دست آمده از یک موتور جستجو بر روی یک کلمه کلیدی خاص و عبارات. فرمول دقیق برای دستیابی به این نتیجه است که یک مقدار در مورد صحبت و بحث موضوع است. اما حداقل وجود اجماع در رویکرد اساسی برای بهبود موقعیت و برای هر کسی که صاحب یک کسب و کار آنلاین است فقط در مورد ضروری به پیروی از این اصول وجود دارد به هر امید از ظاهر شدن در جایی در صفحه اول یا دوم گوگل, یاهو و یا بینگ.

در درجه اول و مهمتر از همه این است که طراحی اولیه و ساختار وب سایت واقعی خود را. با دقت برنامه ریزی کاربر پسند و منطقی و ساده فرود صفحه و یا صفحه ضروری است. بسیار مفید است و در واقع طرح طراحی وب سایت در مقاله قبل از هر کامپیوتر طراحی کار حتی آغاز می شود. با استفاده از گرافیکی فلوچارت نیز تا حد زیادی کمک می کند تا به نگه داشتن همه چیز سازمان یافته و باعث می شود با طراحی بسیار ساده تر به درک برای هر کسی که در نهایت خواهد شد درگیر در طراحی و برنامه نویسی و یا اجرای پروژه نهایی. فلوچارت در واقع فقط یک نمایش گرافیکی ساده جهت استفاده از خطوط نمادهای گرافیکی و فلش است که استفاده شده است برای به تصویر کشیدن طراحی فنی یک وب سایت منو جریان صفحه-نظم و منطق راه است.

در طراحی این وب سایت نگه داشتن در ذهن است که به عنوان بسیار مفید, با کیفیت بالا, آموزنده, اطلاعات در مورد کسب و کار و یا صنعت وب سایت متمرکز شده است باید شامل در سراسر سایت خود را. یک واژه نامه از اصطلاحات که مربوط به صنعت وب سایت متخصص در خواهد بود یک جای خوب برای شروع است. دیگر بسیار مفید گنجاندن می تواند یک پرسش و پاسخ (سوالات متداول) صفحه است که به توصیف در جزئیات رایج ترین سوالات مربوط به وب سایت's منطقه از کسب و کار با استفاده از آمار توصيفی پاسخ. هنگامی که آن را به جستجوگرها می آید وجود دارد می تواند هرگز بیش از حد اطلاعات موجود در یک وب سایت به عنوان طولانی به عنوان آن است که همه به طور کامل اصلی (مگر اینکه منابع ترومبون) محتوای منحصر به فرد.

محتوای اصلی به معنی کپی کردن صفحات از اطلاعات از ویکیپدیا و یا با استفاده از صفحات محتوا از وب سایت های دیگر به سادگی کار نخواهد کرد. این جایی است که گوگل به طور خاص بسیار خوبی در تشخیص کپی محتوا و به هیچ SEO پیشرفت برای این مواد شامل در یک's سایت. اگر یک صاحب کسب و کار است که قادر به نویسنده اصلی محتوای خود این امر می تواند بهتر است به استخدام کسی برای نوشتن محتوای اصلی برای وب سایت به عنوان محتوای اصلی مهم است اگر مهم تر از هر جنبه دیگر از دستیابی به نتایج جستجوگرها خوب.

علاوه بر این وجود دارد که بسیاری از به اصطلاح 'ارسال مقاله' وب سایت های که در دسترس هستند به میزبان آپلود محتوای مقالات نوشته شده در مورد تقریبا هر موضوع. به عنوان یک ماده در واقع, آن است که بسیار ممکن است که شما ممکن است با خواندن این مقاله در سایت ارسال مقاله در این لحظه. هدف در بهینه سازی سایت برای آپلود و ارسال مقالات به این نوع از وب سایت های دو قسم است: اول این وب سایت هزاران نفر از مهمانان هر روز که یک بازار بالقوه برای خوانندگان ارائه مقالات و دوم به عنوان یک نویسنده یکی است مجاز به ایجاد یک امضا که می تواند شامل یک لینک است که هدایت ترافیک به وب سایت نویسنده's انتخاب است.

این ما به ارمغان می آورد به موضوع لینک و بیشتر به طور خاص, 'بک لینک'. واژه های backlink اشاره به یک ابر پیوند است که در واقع در یک وب سایت خارجی که لینک و یا نقاط به یک's وب سایت خود را. در علاوه بر این به لینک نیز وجود دارد یک عبارت است که به عنوان یک 'عبارت کلیدی', که همراه با لینک. استفاده می شود که در این راه عبارت کلمه کلیدی است که به عنوان ', لنگر, متن,' از این لینک (بیشتر در مورد این بعد).

در روزهای اولیه اینترنت backlinking جام مقدس SEO. یکی صرفا مورد نیاز برای به دست آوردن بسیاری از لینک اشاره به یک's وب سایت برای رسیدن به یک موقعیت بسیار بالا در نتیجه مجموعه ای از یک موتور جستجو است. در آن زمان بود و عمدتا فقط تعداد لینک دهنده است که تعیین یک وب سایت روابط عمومی و کیفیت لینک های ورودی. آن روزها من'm ترس های طولانی رفته است. موتورهای جستجو بسیار 'smarter' امروز و تعداد بک لینک است و تقریبا به عنوان مهم به عنوان 'کیفیت' backlink در تعیین اینکه آیا یا نه backlink ارائه خواهد شد سود به SEO در همه.

برای جلوگیری از سوء استفاده از پیوند کشاورزی و انواع دیگر لینک دستکاری استفاده از 'no follow' ویژگی اجرا شده است. در هنگام استفاده از 'no follow' ویژگی اعمال شده است به لینک آن را هدایت موتورهای جستجو به جایزه بدون سود به محل فرود مهم نیست که چگونه بالا رتبه صفحه از سایت مراجعه ممکن است. این موفق شده است در کمک به کاهش میزان هرزه و 'هرز آگهی'.

روش دیگری که هنگامی که محبوب بودند اما دیگر موثر عبارتند از: کلید واژه چاشنی مخفی و یا نامرئی متن نامربوط به محتوای پنهان و متا تگ چاشنی. اگر کسی ذکری از این تکنیک به عنوان یک ابزار برای بهبود سئو سایت خود مطمئن شوید که به انجام کسب و کار با آنها را! هیچ کدام از این روش ها در همه کار کنه.

در این مرحله لازم است به بحث در مورد روابط عمومی و یا رتبه. رتبه این روش درجه بندی یک وب سایت 'قدرت' یا اهمیت در وب و روند توسعه داده شد در درجه اول توسط محقق لری پیج (از این رو نام 'صفحه' Rank) در دانشگاه استنفورد به عنوان بخشی از یک پروژه تحقیقاتی. صفحه و محقق دیگری به نام برین بعد از تاسیس گوگل و در زمان تکنولوژی با آنها است و هنوز هم بر اساس موتور جستجوی گوگل و ابزارهای جستجو در این روز است.

یک وب سایت's رتبه یک عددی وزن اعم از 0 تا 10 است که اختصاص به یک وب سایت بر اساس, در میان چیزهای دیگر تعداد و رتبه صفحه از وب سایت های خارجی که لینک و یا لینک های ورودی به سایت مورد نظر. یک وب سایت است که بسیاری از لینک های ورودی از وب سایت هایی که رتبه بالا خود را به نوبه خود با توجه به رتبه بالا به عنوان به خوبی. با توجه به گوگل's سایت رتبه محاسبه شده توسط 'با توجه به بیش از 500 میلیون متغیر و 2 میلیارد از نظر.'

نیازی به گفتن نیست, تلاش برای درک یک الگوریتم این مجتمع دقیقا ممکن نخواهد بود اما هنوز هم وجود دارد بسیاری از چیزهایی که می تواند انجام شود برای افزایش سایت های روابط عمومی و کمک به بهبود قرار دادن آن در نتایج موتورهای جستجو.

ما در مورد اهمیت یک وب سایت با کیفیت بالا و طراحی نیاز به بسیار آموزنده مطالب اصلی مقاله ارسالی backlinking و رتبه. این امر می تواند زمان خوبی برای شروع بحث در مورد روند تعیین کلمات کلیدی و عبارات کلیدی.

انتخاب صحیح کلمات کلیدی و عبارات کلیدی به تمرکز تلاش های SEO می تواند تعیین اینکه آیا یا نه آن را ممکن است به موفقیت رسیدن به نتیجه در نظر گرفته شده. بسیار مهم است به نگاهی به زمان برای انجام برخی تحقیقات در رقابت و محبوبیت کلمه کلیدی. به طور کلی شایع ترین شرایط است که توصیف یک کسب و کار می تواند بهترین مکان برای شروع است. به عنوان مثال اگر شما صاحب یک کسب و کار فراهم می کند که بام خدمات پیمانکاری کلمات کلیدی که شما ممکن است در نظر با تمرکز بر ممکن است 'پیمانکاری بام' یا 'پیمانکار بام'.

گوگل را فراهم می کند یک ابزار است که نشان می دهد میانگین تعداد جستجوها برای انتخاب عبارات کلیدی. شما می توانید این ابزار جستجوی گوگل برای 'کلمه کلیدی ابزار'. پس از وارد کردن کلمه کلیدی و یا عبارت کلمه کلیدی و با فشار دادن 'جستجو' را فشار دهید یک صفحه از نتایج جستجو نمایش داده خواهد شد که نشان می دهد تعداد دفعاتی که کلمه کلیدی خاص (s) بوده و برای جستجو به طور متوسط در هر ماه.

همچنین نمایش داده شده بسیاری دیگر از عبارات مشابه است که نزدیک ترین مطابقت با کلمات کلیدی که جستجو برای. زمان را به حرکت از طریق این لیست و بسیاری از جایگزین خوبی عبارات را می توان در این راه است. انتخاب این عبارت که دارای بیشترین جستجوها و از نزدیک ترین مسابقات سایت's خط از کسب و کار جامد است رویکرد عملی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید