استراتژی SEO 2014

[ad_1]

  1. پژوهش و کلمه کلیدی

مردم در حال جستجو برای محصولات خود را هر روز. آنها ممکن است با استفاده از کلمات که شما پیش بینی. پژوهش و کلمه کلیدی شما اجازه می دهد برای پیدا کردن محبوب ترین جستجوهای نسبت به محصول و خدمات خود را. آن حیاتی است که شامل بهترین و پر استفاده ترین کلمات کلیدی را در سایت خود و در دیجیتال شما کمپین های بازاریابی. برای پیدا کردن کلید واژه پیشنهاد و ثبت نام برای یک حساب AdWords گوگل و استفاده از keyword planner برای ایجاد لیست از کلمات کلیدی. بهترین تاکتیک این است که به برنامه ریزی برای آنچه شما فکر می کنید کلمات کلیدی خود را. را وارد کنید و این به برنامه ریز در یک زمان و تولید یک لیست از جستجوهای گوگل. این لیست را می توان صادر شده به یک فایل csv ورق و ذخیره شده است. شما می توانید محدود جغرافیایی محل مورد نظر به تمرکز در جستجوی محلی و همچنین اضافه کردن آدرس وب سایت خود را به دیدن نتایج در حال حاضر ارتباط شما با کلمات کلیدی و عبارات جستجو. برای مشتریان ما ایجاد یک صفحه گسترده از بیش از 800 کلمات کلیدی و استفاده از میانگین جستجوی عبارت اعداد به تدوین و فرموله کردن استراتژی از 9 کلمات کلیدی برای هر مشتری به استفاده از در سراسر وب سایت خود را با شعار توصیف متا عنوان صفحه و گزینه های نام تجاری در سراسر رسانه های اجتماعی.

  1. در محل بهینه سازی

در محل جستجوگرها بسیار مهم است اجازه می دهد تا موتورهای جستجو قادر به خواندن و نمایش وب سایت خود را. آن شروع می شود خود را با آدرس و آثار خود را از طریق H1, H2, تصاویر و مطالب. موتورهای جستجو عاشق متن بیش از هر چیز دیگری است. آن را می دهد آنها را به چیزی برای چنگ زدن و دیپلم. کیفیت و محتوای اصلی رتبه بهتر توسط موتورهای جستجو بعد از گوگل آخرین به روز رسانی مرغ مگس خوار در اواخر سال گذشته. سایت شما به بهینه سازی در راه است که موتورهای جستجو مانند. در اینجا برخی از راهنمایی بر اساس محبوب تر توافق تاکتیک در جستجوگرها. پس از کلمات کلیدی خود را مرتب شده اند, امیدوارم هر کلمه کلیدی است که قابل استفاده به عنوان هر صفحه عنوان برای شما. این نقش بهتر اگر شما زیر به ترتیب – کلمه کلیدی در URL کلمه کلیدی به عنوان صفحه عنوان کلمه کلیدی در هدر 1 کلمه کلیدی در هدر 2 کلمه به بالای این پاراگراف کپی بدن. کلمه فرکانس استفاده می شود باید حدود 4 درصد به طور کلی در بدن کپی کنید. بنابراین اگر شما توصیه می شود 300 کلمه در هر صفحه با استفاده از کلمه کلیدی 11 بار مطلوب است. در بدن کپی (متن اصلی) همچنین مهم است به نوشتن آسان به خواندن و روشن و مختصر. شما همچنین باید با استفاده از حداقل 1 تصویر با یک عنوان و Alt-متن حاوی کلمه کلیدی.

دیگر بخش مهم این است که راه شما دیده می شود در نتایج جستجو. به هر ترتیب سایت شما کار می کند مطمئن شوید که شما باید یک عنوان بین 40 و 70 کاراکتر و توضیحات متا بین 120 و 156 شخصیت های به طور خاص به عنوان یک راه برای بهبود کلیک کنید از طریق نرخ برای وب سایت خود را.

  1. بک لینک

در اواخر سال 2013 بسیاری از کارشناسان جستجوگرها و وبلاگ نویسان در سراسر اینترنت را محکوم کرده اند استفاده از بک لینک به عنوان یک استراتژی SEO. چرا که بسیاری از این بچه ها احتمالا تا به حال هزاران بک لینک از سراسر وب, و هنگامی که گوگل خود را به روز کیفیت در مقابل کمیت’ الگوریتم بسیاری از سایت های خود را کاهش یافته است نه تنها رنک گوگل, اما ناپدید شد از صفحه 1 در موتورهای جستجو. این تحریک تازه علاقه به آنچه شناخته شده به عنوان صفحه اقتدار به جای رتبه صفحه. در اصل بک لینک در حال حاضر دارای رتبه در زمینه و اقتدار است. بدون بک لینک به سایت شما در سایت خواهد شد که هیچ قدرت. آنچه شما نیاز دارید در حال بالا صفحه اقتدار رتبه بندی صفحات با لینک به سایت شما. پیدا کردن با کیفیت لینک دهنده به سایت شما بسیار مهم در رفتن استراتژی از پشت در ارتباط است. موتورهای جستجو رتبه سایت خود را بر اساس نمره کیفیت از لینک دهنده خود را و در حال حاضر بیش از هر زمان رتبه سایت با کمتر بک لینک با کیفیت بالاتر. پیدا کردن مربوط به لینک های با کیفیت می تواند وقت گیر است و شما باید صبر کنید برای دیدن مزایای این تلاش ها در رانندگی ترافیک به سایت شما.

  1. متشکرم بهینه سازی

متشکرم جستجوگرها با این نسخهها کار به همان اندازه مهم بخشی از مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها. تمرکز متشکرم بهینه سازی است که به اینترنت اشاره و نگاه شما.

ایجاد نام تجاری خود پیام خاص از کلمات کلیدی خود را و وب سایت است که هدف اصلی برای شروع با. سپس شما نشر در سراسر جهان از طریق به عنوان بسیاری از مقالات, فیلم ها و مطبوعات و مناسب دایرکتوری به عنوان امکان پذیر است. داشتن آنها را مشاهده کنید و تایید می شود هم وقت گیر است اما به خوبی به ارزش افزایش آگاهی نام تجاری و اضافی نقاط رتبه بندی و ترافیک در دراز مدت است. چگونه شما برنامه ریزی کمپین های بازاریابی خود را باید نسبت به نام تجاری خود را و یا وب سایت ارائه شده است. وجود دارد شاید از 1000 راه برای تقویت نام تجاری خود را در وب سایت های دیگر که خود شما نیست. آنچه شما باید انجام دهید این است که در آغوش, رسانه های اجتماعی, وبلاگ, ویدئو, سایت, دایرکتوری ها و حتی شبکه های عرصه برای ترویج منحصر به فرد لینک به وب سایت خود را. ایجاد یک پتو از لینک به سایت شما در این راه خود را بهبود دامنه و صفحه اقتدار.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید