از کلید واژه های مختلف نتیجه جستجو میان اورتور و Wordtracker

انتخاب کلمه کلیدی اساسی برای بازاریابی موتور جستجو است. اشتباه کلمات کلیدی کسب و کار آنلاین شما است محکوم به شکست است. پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب و شما خواهد شد درایو توده ها از ترافیک هدفمند به وب سایت شما از طریق موتورهای جستجو است.

شده اند وجود دارد بحث در مدیران' انجمن چرا جستجو در نتایج پرس و جو از اورتور بسیار متفاوت از کسانی که از Wordtracker? برای مثال در زمان نوشتن یک پرس و جو جستجو برای عبارت کلیدی ', بازاریابی اینترنتی,' به همراه داشت 342, 848 جستجو برای 60 روز گذشته توسط اورتور و 2 356 توسط Wordtracker. حالا که دقیق تر ؟

Overture

این یک Pay Per Click Search Engine. با توجه به اورتور آن آمار جستجوهای قبلی در ماه می وارد شده از شرکای خود که شامل AltaVista, Yahoo, MSN, جستجو, HotBot و تمام وب. بنابراین آمار از اورتور در حال گسترده است چرا که آن را به یک شبکه بزرگتر.

داده های خود را هر چند به برخی از اشکالاتی.

1. وجود دارد's هیچ فرقی بین …

یک. مفرد و جمع از نظر.

شما باید به شکل اگر خوانندگان در حال جستجو برای مفرد یا جمع فرم از کلمه کلیدی.

b. مورد بالا و پایین.

c. انسان نمایش داده شد و خودکار نمایش داده شد.

نمایش داده شد و با خودکار پیشنهاد بهینه موقعیت و رتبه بندی مانیتور محبوبیت لینک تجزیه و تحلیل در حال ثبت به عنوان بازدید.

2. جستجوهای تکراری

برای مثال یک فرد انجام یک جستجوی خاص عبارت کلیدی در یاهو و MSN خواهد بود ثبت نام به عنوان 2 بازدید.

Wordtracker

آن است که یک کلمه کلیدی ژنراتور و تجزیه و تحلیل و آن را نمی باید دسترسی مستقیم به موتورهای جستجوی عمده' پایگاه داده. Wordtracker می شود بسیاری از آن را در تجزیه و تحلیل داده ها از Meta-خزنده و Dogpile که متا موتورهای جستجو. Pup. optional. forcedinstaller و Dogpile جستجو در موتورهای جستجو عمده مانند گوگل و یاهو و ام اس ان جستجو و Ask Jeeves و بازیابی بهترین نتایج.

داده ها با استفاده از Wordtracker بیشتر جمع آوری شده از pup. optional. forcedinstaller و Dogpile نشان دهنده تنها یک درصد از کل جستجوها در اینترنت.

Wordtracker حدود 350 میلیون جستجوهای بیش از 8 هفته نورد چرخه (منبع: موتور جستجو کارگاه های آموزشی وبلاگ, ژوئن 30, 2005). در حال حاضر برای برخی از ریاضی. 350 میلیون جستجوهای بیش از 56 روز را به طور متوسط 6.25 میلیون جستجو در روز است. گوگل با سهم 36 درصد از ترافیک اینترنت (منبع: کام اسکور qSearch ژوئیه 2005) ثبت نام حدود 112 میلیون جستجو در روز (منبع: ده بالا لیست Wordtracker). بنابراین در مقایسه با کل جستجوها در اینترنت Wordtracker نشان دهنده تنها 2 درصد است.

زمانی که Wordtracker بازده صفر پرس و جو برای خاص جستجو عبارت به این معنا نیست که هیچ کس به جستجوی آن در اینترنت.

اما با Wordtracker خودکار نمایش داده شد هستند اضافه شده به جستجوها و جستجوهای تکراری حذف می شوند. مفرد و جمع مورد بالا و پایین مورد نظر جستجو متمایز جز برای کلمات کلیدی که در آن مفرد و جمع فوقانی یا تحتانی مورد مشابه در معانی به عنوان مثال.'کلمه 'و' کلمات کلیدی'.

اورتور یا Wordtracker?

برای Overture ارقام تورم در حالی که برای Wordtracker آنها در زیر گزارش شده است. این ابزار مفید برای کلمه کلیدی تحقیق و انتخاب است. با استفاده از این ارقام به عنوان راهنما و نه مطلق به مقایسه در انتخاب خود را از کلمات کلیدی است.

برای مثال اگر عبارت کلیدی 1 10,000 جستجو در اورتور و عبارت کلمه کلیدی 2 تا 2000 جستجوهای سپس واضح است که با عبارت کلیدی 1 را در ترافیک بیشتر اگر صفحه وب خود را به درستی بهینه سازی شده است. اما don't انتظار از 10 ، 000 بازدید کنندگان با عبارت کلیدی 1.

من در ادامه مدیران سایت' انجمن از افرادی که تا به حال انتخاب کلمات کلیدی بر اساس امیدوار کننده تعداد جستجوها در اورتور بهینه سازی صفحه وب خود و زمانی در بالا 10 موقعیت از موتورهای جستجوی عمده و در عین حال شاهد ترافیک بسیار کمی.

به نظر من اگر شما در حال مقایسه محبوبیت بین کلمات کلیدی و یا عبارات کلیدی اورتور کار را انجام خواهد داد. اگر شما در انتخاب کلمات کلیدی و یا عبارت کلمه کلیدی برای شروع یک کسب و کار آنلاین و یا تبلیغات پرداخت پستها در طول کلیک کنید موتورهای عقل متعارف را به شما بگویم Wordtracker بهتر است یک شرط بندی. بهتر است به مجموعه ای پایین تر از انتظارات بر اساس ارقام کمتر و غافلگیر وقتی همه چیز معلوم شد در غیر این صورت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *