اتوماسیون بازاریابی مشاوران

بازاریابی چیست اتوماسیون? اول, اجازه دهید کار بر روی تعریف بازاریابی اتوماسیون. آن است که هنوز هم جدید و به اندازه کافی پیچیده است که حتی فروشندگان سیستم های اتوماسیون با چالش های در حال اجرا خود را در عملیات بازاریابی خود به خود سیستم عامل. اتوماسیون بازاریابی به عنوان هر فن آوری سیستم است که کمک می کند تا بازاریابان اجرای “کارهای تکراری مانند رسانه های اجتماعی و ایمیل و وب سایت دیگر اقدامات است.”

آن را اشاره به سیستم عامل نرم افزار و فن آوری های طراحی شده برای مدیریت بازاریابی و ردیابی کمپین های بازاریابی. این کمک می کند تا شما با قرار دادن استراتژی مناسب در محل یکی طراحی شده برای کمک به شرکت شما رشد درآمد و بازاریابی موثر اتوماسیون خدمات مشاوره از کارشناس بازاریابی مشاوران با داشتن سالها تجربه در سراسر کسب و کار.

63 درصد از شرکت های برون سپاری تمام یا بخشی از این استراتژی برنامه ریزی است. 51% با استفاده از ترکیبی از برون سپاری و در خانه منابع 37% با استفاده از در خانه منابع 12 درصد برون سپاری همه به یک متخصص.

در نظر گرفتن نمونه های مانند Eloqua, francisco rosales, Silverpop و آذربایجان شرقی. Eloqua است MA جزء اوراکل بازاریابی ابر; elaine perry یک MA راه حل به دست آورد Salesforce; Silverpop و آذربایجان شرقی بودند هر برداشت توسط آی بی ام.

قابلیت

توسعه و تجزیه و تحلیل کمپین های بازاریابی

تحلیل کمپین های بازاریابی مشتری

مدیریت کمپین های بازاریابی

حرکت مخاطبین را از فروش به مشتریان

بالا اتوماسیون بازاریابی محصولات نرم افزاری

1) Marketo

Marketo به شما می دهد قدرت برای تولید خوب آگهی را مناسب مخاطب و افزایش درآمد. Marketo می تواند توسط شرکت های تمام اندازه های کوچک و متوسط و شرکت و مشتریان معمولی شامل هر دو B2C و B2B مارک.

ویژگی های کلیدی

A/B تست

بازاریابی ایمیل

تعامل برنامه های

پرورش

تعامل برنامه های

پایه مشتری بازاریابی

مدیریت سرب

نسل سرب

صفحات فرود

به ثمر رساند و تحلیلی

2) HubSpot

HubSpot را ارائه می دهد کامل پشته از محصولات برای بازاریابی و فروش و پلت فرم است که کمک می کند تا شرکت های جذب بازدید کننده, تبدیل, آگهی و مشتریان.

ویژگی های کلیدی

نظارت بر آگهی

صفحات فرود

متنی تجارب بازاریابی

ساخت خودکار گردش در اطراف اهداف خود

سیستم مدیریت محتوا به ساده ایجاد محتوا

تبدیل آهنگ و دسته بندی آگهی

3) عمل می کنند-در

عمل در ارائه برجسته کلی نرم افزار تجربه به مشتریان خود و عمل در راه آن کاربران یک کلاس جدا از رقبای.

ویژگی های کلیدی

مدیریت سرب

مدیریت ارتباط با مشتری

تقاضا نسل

نام تجاری ساختمان

4) تزریق نرم

تزریق نرم است که اسباب بازی مورد علاقه برای مقیاس کوچک کسب و کار که مایل به طور خودکار خود را خرید و فروش و پرداخت روند.

ویژگی های کلیدی

ادغام

فروش و پرداخت اتوماسیون مشاوره

سازماندهی CRM

5) elaine perry

Elaine perry یک ابزار قدرتمند و ساده برای استفاده و مهمتر از همه در ارتباط با Salesforce است که به بهتر نسل B2B بازاریابی اتوماسیون سبب تیم فروش.

ویژگی های کلیدی

بازاریابی ایمیل

صفحات فرود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *