آنچه که بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به هر حال?

[ad_1]

بهینه سازی موتور جستجو? می توان آن را قریب به اتفاق قربانیان. پر از اصطلاحات از نظر آمار و کلمات کلیدی.

یا حداقل این چیزی است که شما بوده ام به این باور منجر.

امروز ؟ ما در حال تغییر همه که.

چون ما اینجا هستیم تا به شما بگویم که بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ندارد به مشکل باشد!

در واقع این یک مفهوم ساده است ما قادر به شکستن آن را به فقط 6 به راحتی تعریف قطعات!

1. بهینه سازی موتور جستجو شروع می شود با فرض نقش مشتریان در بازار هدف خود و درخواست خود را زیر سوال: “چه عبارات من می خواهم برای قرار دادن به گوگل برای پیدا کردن آنچه من به دنبال?” درست عبارات! در حالی که شما ممکن است شنیده ام این به عنوان ‘کلمات کلیدی’, این بدان معنا نیست که آنها محدود به فقط یک کلمه.

2. انتخاب 5-10 عبارات است که شما احساس می کنید:

• مربوط به کسب و کار خود و صنعت و یا تو رفتگی در دیوار.

• به احتمال زیاد استفاده می شود اغلب.

• شما باید دانش و توان نوشتن در مورد.

بررسی تعدادی از کاربران جستجو با استفاده از این عبارات و که در آن شما در حال حاضر رتبه برای آنها. راهنمای در تحقیقات کلمه کلیدی کمک خواهد کرد که با ایجاد لیست خود را. بهینه سازی وب سایت خود را برای این عبارات و تولید لینک زیر ما قاتل استراتژی های مشخص شده بعدا در این راهنمای. سه ماه صبر کنید, اندازه گیری پیشرفت خود را ارزیابی مجدد و ایجاد تغییرات اضافی!

3 سریع و ساده درس در بهینه سازی موتور جستجو

درس 1 – چه اجزای نتیجه در گوگل چیست ؟

یکی از بهترین مکان برای یادگیری در مورد SEO بسیار واضح آن لطمه می زند! کجاست این ؟ گوگل در نتایج جستجو صفحات! از طریق بررسی اجزای نتیجه در گوگل شما می توانید اطلاعات زیادی در مورد چگونگی استفاده موثر از بهینه سازی موتور جستجو (SEO) می تواند کمک به کسب و کار شما!

1. جستجو برای یک عبارت مربوط به صنعت خود را. این می تواند ‘, Auckland خدمات حسابداری’, ‘تائورانگا گل” و یا حتی ” ولینگتون سازندگان.

2. انتخاب کردن یکی از نتیجه و اجازه دهید نگاهی نزدیک تر اجزای آن:

یک. برچسب عنوان این نشسته در بالای هر لیست. این است که به رنگ آبی است و معمولا 50-60 کاراکتر باشد.

b. آدرس این می آید و نمایش داده می شود سبز.

c. توضیحات متا تاریخ و زمان آخرین اما نه کم این است که نمایش داده شده در سیاه و سفید است و معمولا بین 150-160 کاراکتر باشد. این توضیحات متا یا تعیین شده توسط صاحب وب سایت که شما! – یا کشیده است از محتوای صفحه به صورت خودکار.

با استفاده از این قطعات 3 به نفع خود

با اضافه کردن عبارات جستجو کاربران برای در صنعت خود را به این مناطق از وب سایت خود را, شما می توانید به سرعت و به راحتی افزایش رتبه بندی شما در گوگل. چرا ؟ چون گوگل به خیال خود را در صفحه مربوط به این جستجوها. و با تشکر از گوگل bolding کاربران را به راحتی ببینید که وب سایت شما شامل آنچه که آنها دنبال آن هستید. ساخت آنها به مراتب بیشتر احتمال دارد کلیک کنید.

درس 2 – چگونه می توانم انتخاب کلمات کلیدی مناسب به هدف ؟

هنگام انتخاب کلمات کلیدی خود را? هدف این است که برای هدف قرار دادن یک لیست را انتخاب کنید از 5 به 10. تصمیم گیری در لیست است ؟ این را ندارد به کار حدس می زنم! وجود دارد تعدادی از کلمه کلیدی روش تحقیق است که به طور کامل رایگان برای استفاده است که شما می توانید استفاده برای تصمیم گیری در لیست شما.

Google Keyword Planner هزینه کسب و کار خود و دقیقا $0 Google Keyword Planner فوق العاده ابزار رایگان. در واقع این خیلی خوب است که آن را یکی از منابع اصلی پژوهش و کلمه کلیدی است که ما با استفاده از به عنوان بخشی از تعهد حرفه ای بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی محتوا خدمات.

با قرار دادن Keyword Planner را از طریق paces خود را, شما می توانید بیش از حد اشفتگی فکری موقتی جدید کلمات کلیدی و عبارات است که مربوط به کسب و کار شما. همچنین بررسی حدود چند بار این عبارات جستجو شده برای هر ماه.

رقبا

آنها می گویند تقلید از صمیم شکل چاپلوسی. و وقتی که می آید به انتخاب کلمات کلیدی خود را? این نمی تواند دقیق تر!

بیایید با واقعیت روبرو: رقبای خود را رتبه بندی بسیار برای یک دلیل.

اصلی یکی است ؟ آنها احتمالا با استفاده از کلمات کلیدی در همه مکان های راست.

بنابراین استفاده از این را به نفع خود! به سادگی جستجو با استفاده از عبارات شما می خواهید به رتبه بسیار و مرور از طریق وب سایت های بالا نشان می دهد. هنگامی که شما در یک صفحه را توجه داشته باشید از کلمات کلیدی و عبارات استفاده می شود در سراسر.

و اگر شما می خواهید به احساس مانند ultimate SEO خصوصی محقق میشود ؟

به سادگی: 1. با کلیک راست بر روی صفحه.

2. را انتخاب کنید ‘منبع نمایش’

3.شما نگاه کنید در عنوان توضیحات متا و کلمات کلیدی متا بخش کلمات کلیدی این سایت در تلاش است تا برای بهینه سازی برای.

اگر رقبای خود را با استفاده از آنها ؟ شانس هستند شما باید بیش از حد!

درس 3 – چگونه گوگل تصمیم بر این منظور از نتایج جستجو? شانس هستند شما به جستجو بیش از یک بار با استفاده از عبارت زیر: ‘چگونه رنک گوگل وب سایت?’

نتایج حاصل از این جستجو شامل به معنای واقعی کلمه صدها نفر از مقالات همه به دنبال پاسخ به این سوال دقیق.

اما حقیقت مهم است ؟

آن را پیچیده!

مانند سرهنگ یازده راز گیاهان و ادویه جات ترشی جات گوگل بسیار مرموز که چگونه آنها تصمیم گیری بر روی صفحه رتبه بندی. اما از طریق قدرت از کسر ما در حال حاضر خوب درک فقط چگونه این کار می کند!

و در اینجا است که چگونه:

گوگل با استفاده از یک وب خزنده ربات به نام Googlebot است که می خزد اینترنت به هر دو:

1. کشف صفحات جدید.

2. به روز رسانی موجود است.

آن را به عنوان نشانی از آن را به شرح زیر هر لینک آن را پیدا کرد از طریق هر صفحه وب. ایجاد یک شاخص از این مطالب به عنوان آن می رود. این شاخص پس از آن اجرا از طریق پیچیده و مرموز! – الگوریتم که نمرات هر صفحه وب را می یابد.

بله هر یک!

سپس این نرخ برای ربط در برابر هر احتمالی عبارت جستجو. مناسب ترین سایت برای عبارت جستجوی خاص? این است که قرار است برای اولین بار! صفحاتی که پیاده سازی موتور جستجو بهینه سازی (SEO) تکنیک های مانند کسانی که مشخص شده در این راهنما قادر به ارسال سیگنال های واضح تر به این مرتبه است که این سایت یکی از شما دنبال آن هستید. افزایش رتبه و افزایش خود را جستجو و موقعیت!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید